Перегляд за Автор "Сіра, С. Д."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАЛАЛІЯ В КОНТЕКСТІ СПЕЦІАЛЬНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Сіра, С. Д.У публікації досліджено алалію. Алалія (від грецьк. а – немає, lalio – говорити) – відсутність або грубий недорозвиток мовлення, що виникає в результаті органічного ураження мовленнєвих зон кори головного мозку та супроводжується труднощами у використанні (моторна форма) чи розумінні (сенсорна форма) мовленнєвих висловлювань. The publication deals with alalia. Alalia (from the Greek a - no, lalio - to speak) is the absence or gross underdevelopment of speech that occurs as a result of organic damage to the speech areas of the cerebral cortex and is accompanied by difficulties in using (motor form) or understanding (sensory form) speech utterances.
- ДокументКорекція дисфагії в системі логотерапевтичної роботи у пацієнтів після інсульту(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Сіра, С. Д.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз питання корекції дисфагії в системі логотерапевтичної роботи у пацієнтів після інсульту. Проаналізовано сучасні підходи до логотерапевтичної роботи з подолання дисфагії у пацієнтів після інсульту. Означено роль комплексного логотерапевтичного підходу у подоланні дисфагії у пацієнтів після інсульту. Описане експериментальне дослідження з подолання дисфагії у пацієнтів після інсульту завдяки комплексній логотерапевтичній роботі. In the qualification work, a theoretical analysis of the issue of dysphagia correction in the system of speech therapy work in patients after a stroke is carried out. Modern approaches to speech therapy work to overcome dysphagia in patients after stroke are analysed. The role of an integrated logotherapeutic approach in overcoming dysphagia in patients after stroke is outlined. An experimental study on overcoming dysphagia in patients after stroke through integrated speech therapy is described.