Перегляд за Автор "Сінчук, Ю. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості використання інтерактивних технологій навчання в початковій школі(Scientific Publishing Center «InterConf», 2022-08) Філатова, Л. С.; Сінчук, Ю. В.Тези розкривають поняття "інтерактив", "інтерактивні технології". Авторка проголошує специфіку використання інтерактивних технологій у початковій школі. Theses reveal the concept of "interactive", "interactive technologies". The author proclaims the specifics of using interactive technologies in primary school.
- ДокументРОЗВИТОК ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ЗОРОВИХ ОПОР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Сінчук, Ю. В.; Ємець, А. А.У публікації розглянуто розвиток читацької компетентності учнів початкової школи шляхом використання зорових опор. Використання зорових опор дозволяють візуалізувати зміст навчального матеріалу. Зазначено, що цей процес допомагає учням краще запам’ятати нову для них інформацію і сприяє розвитку читацької компетентності. The publication examines the development of reading competence of primary school students through the use of visual supports. The use of visual supports allows you to visualize the content of the educational material. It is noted that this process helps students better remember information new to them and contributes to the development of reading competence.
- ДокументФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ПИСЬМЕННИКІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Сінчук, Ю. В.У статті розглянуто пошук оптимальних шляхів формування в учнів умінь зосереджувати свою увагу на головному, виділяти ключові слова, які допоможуть правильно зрозуміти і відтворити зміст прочитаного. Однією зі складових читацької компетентності є формування уявлення про письменників. Головною метою ознайомлення з життям автора є краще розуміння його твору учнями. На уроках літературного читання серед різноманітних видів наочності особливе місце займають малюнки як зорові опори для засвоєння головного в навчальному матеріалі. Також вони використовуються для розучування віршів, опрацювання художньої та пізнавальної літератури, знайомства з життям та творчістю письменників. В статье рассмотрен поиск оптимальных путей формирования у учащихся умений сосредотачивать свое внимание на главном, выделять ключевые слова, которые помогут правильно понять и воспроизвести содержание прочитанного. Одной из составляющих читательской компетентности является формирование представления о писателях. Главной целью ознакомления с жизнью автора есть лучшее понимание его произведения учениками. На уроках литературного чтения среди различных видов наглядности особое место занимают рисунки как зрительные опоры для усвоения главного в учебном материале. Также они используются для разучивания стихов, обработки художественной и познавательной литературы, знакомства с жизнью и творчеством писателей. The article considers the search for optimal ways to form students' ability to focus on the main thing, to identify key words that will help to properly understand and reproduce the content of what is read. One of the components of reading competence is the formation of ideas about writers. The main purpose of acquaintance with the life of the author is a better understanding of his work by students. In the lessons of literary reading, among the various types of visual aids, drawings occupy a special place as visual aids for mastering the main thing in the educational material. They are also used to study poetry, study fiction and non-fiction, get acquainted with the life and work of writers.