Перегляд за Автор "Сущенко, Е. М."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ САМОКОНТРОЛЮ У СПІЛКУВАННІ СЕРЕД ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Сущенко, Е. М.У статті досліджено визначення суб’єктивної оцінки рівня самоконтролю у спілкуванні у здобувачів. Самоконтроль – це здатність свідомо керувати, контролювати та опановувати свої власні реакції, дії та емоції у різноманітних життєвих ситуаціях, які оточують індивіда у суспільстві. Емпіричне дослідження здійснено на базі кафедри здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди серед здобувачів вищої освіти 1-4 курсу. Визначено, що найбільш розповсюджений рівень комунікативного контролю у студентської молоді впродовж воєнного часу це середній рівень комунікативного контролю. Це вказує на певну нестійкість емоцій або емоційного стану, але поводження в діалозі відповідно до загальної поведінки оточуючих. Друге місце розділяють респонденти з високим рівнем комунікаційного контролю. Ці люди вміють контролювати те, яке враження хочуть справити на оточуючих та не мають наявних проблем з гнучкістю реагування на ситуації. Найменша кількість опитуваних відносится до респондентів з низьким рівнем комунікаційного самоконтролю у спілкуванні. Вони не змінюються відповідно до ситуації та мають стійку та сталу поведінку. The article examines the definition of the subjective assessment of the level of self-control in communication among achievers. Self-control is the ability to consciously manage, control and master one's own reactions, actions and emotions in various life situations that surround an individual in society. Empirical research was carried out on the basis of the Department of Human Health, Rehabilitation and Special Psychology of the Kharkiv National Pedagogical University named after H. S. Skovoroda among students of the 1st-4th year of higher education. It was determined that the most widespread level of communicative control among student youth during wartime is the average level of communicative control. This indicates a certain instability of emotions or emotional state, but the behavior in the dialogue is in accordance with the general behavior of others. Second place is shared by respondents with a high level of communication control. These people know how to control what impression they want to make on others and what they don't have existing problems with the flexibility of responding to situations. The smallest number of respondents refers to respondents with a low level of communication self-control in communication. They do not change according to the situation and are stable and stable behavior.