Перегляд за Автор "Сухина, Л."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОрганізація та проведення наукових зустрічей у початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Сухина, Л.В статті розглянуто творчі наукові зустрічі учнів з фахівцями різних установ, які організовувалися у формі: лекторіїв за темами з окремих питань науки, техніки, мистецтва, питань розвитку культури розумової праці; оглядів науковопопулярної літератури; освітніх заходів тощо. У результаті такої діяльності у середовищі початкової школи відбувалося формування єдина наукова спільнота учнів, в якій виховувався інтерес по пізнання світу, поглибленого вивчення дисциплін; розвивався інтерес до певних сфер діяльності; набувалися навички творчого і самостійного мислення, використання отриманих знань на практиці; відбувалося оволодіння правилами поводження з різним устаткуванням та приладами; розглядалися досягнення вітчизняної і світової науки, техніки, виробництва, літератури і мистецтва. The article deals with creative scientific meetings of students with specialists from various institutions, which were organized in the form of: lectures on topics on specific issues of science, technology art, issues of development of culture of mental work; reviews of popular science literature; educational activities, etc. As a result of such activities in environment of primary school was the formation of a unified scientific community students, which fostered interest in the knowledge of the world, in-depth study disciplines; developed interest in certain areas of activity; acquired skills creative and independent thinking, the use of the acquired knowledge in practice; mastering the rules of handling various equipment and and devices; the achievements of national and world science, technology production, literature and art.
- ДокументОсобливості формування наукового світогляду у молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Сухина, Л.В статті розглянуто формування наукового світогляду молодших школярів. Науковий світогляд учнів формується впродовж всього навчання у школі, оскільки учні з кожним роком все більше пізнають реальний світ, і тому їхня навчальна і суспільна діяльність стає різноманітнішою і яскравішою. В учнів молодших класів звичка до самостійної роботи пізнавального характеру виховується на основі виконання елементарної роботи, що пов’язано або з підготовкою позаурочних навчальних заходів на певну тему, або з пошуковою роботою, пов’язаною з аналізом творчості художників або поетів. The article deals with the formation of the scientific worldview of junior schoolchildren. The scientific worldview of pupils is formed throughout their schooling, as pupils every year more and more learn about the real world, and therefore their educational and social activities become more diverse and brighter. The pupils of junior classes, the habit of independent work of a cognitive nature is brought up on the on the basis of performing elementary work, which is related to the preparation of extracurricular educational activities on a particular topic, or with search work, related to the analysis of the work of artists or poets.