Перегляд за Автор "Сусліченко, К."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументТестовий контроль засвоєння учнями теми "Квадратні рівняння"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Сусліченко, К.; Простакова, Ю.В статті розглянуто метод тестування, один із методів перевірки засвоєння учнями певного матеріалу, який передбачає, що інструментом вимірювання є тест, складений із тестових завдань, процедурою вимірювання є тестування, методом оцінювання є шкалювання. У випадку педагогічного вимірювання, тестування – це метод вимірювання певного рівня знань екзаменованого. Тест складається із сукупності тестових завдань, підібраних за певними правилами. Кількість тестових завдань (довжина тесту) розраховується за допомогою статистичних методів для забезпечення достовірності висновків. The article considers the method of testing, one of the methods of checking students' mastering of certain material, which assumes that the measurement tool is a test composed of test tasks, the measurement procedure is testing, the evaluation method is scaling. In the case of pedagogical measurement, testing is a method of of measuring a certain level of knowledge of the examinee. A test consists of a set of test items selected according to certain rules. The number of test items (test length) is calculated using statistical methods to ensure the reliability of the conclusions.