Перегляд за Автор "Слісаренко, Р."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЧАТ-БОТІВ ДЛЯ ВЗАЄМОДІЇ СТУДЕНТІВ ІЗ ВИКЛАДАЧАМИ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ У КОНТЕКСТІ ПИТАНЬ ДОСТУПНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Слісаренко, Р.; Колгатіна, Л.Стаття присвячена використанню чат-ботів як ефективного інструменту в освітньому процесі, зокрема для взаємодії між студентами та викладачами. У дослідженні виокремлюється значення мобільного навчання (m-learning) та зростання використання мобільних пристроїв у процесі навчання. Основна увага зосереджена на викликах та можливостях, які виникають у контексті питань доступності таких чат-ботів. У статті розглядається процес визначення вимог та проводиться аналіз можливості їх користування для студентів, які використовують чати на портативних пристроях для мобільного навчання. Зазначається, що не всі чат-боти підходять для m-learning середовищ, адже вони повинні бути доступними для всіх студентів, незалежно від їхніх можливостей. Основний акцент робиться на відповідності чат-ботів освітнім та програмним стандартам, які визначають, як створювати освітнє програмне забезпечення у доступний спосіб. The article explores the use of chatbots as an effective tool in the educational process, particularly for interaction between students and teachers. The focus is on the challenges and opportunities that arise in the context of accessibility issues with such chatbots. The article highlights the significance of mobile learning (m-learning) and the increasing use of mobile devices in the learning process. It is noted that not all chatbots are suitable for m-learning environments, as they should be accessible to all students, regardless of their capabilities. The main emphasis is placed on the compliance of chatbots with educational and software standards that define how educational software should be created in an accessible manner.
- ДокументІНСТРУМЕНТ СПІЛКУВАННЯ: ЧАТ-БОТ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Слісаренко, Р.; Колгатіна, Л.Статтю присвячено проблемі створення чат-ботів з метою подальшого їх використання у навчальному процесі. Чат-бот є одним з простих способів передачі даних з комп'ютера до користувача. Чат-бот не потребує пошуку відповідних ключових слів або перегляду кількох веб-сторінок для збору інформації. Користувач може легко вводити своє запитання природною мовою та отримувати інформацію. Висвітлено функціональні можливості чат-ботів. Запропоновано методи, що використовуються для проектування і реалізації освітнього чат-бота. The article is devoted to the problem of creating chatbots for the purpose of their further use in the educational process. A chatbot is one of the simple ways to transfer data from a computer to a user. A chatbot does not need to search for relevant keywords or browse multiple web pages to gather information. User can easily enter their question in natural language and get information. The research highlights the functionality of chatbots. The methods used for the design and implementation of an educational chatbot are proposed.