Перегляд за Автор "Скриннік, В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Науменко, Н.; Скриннік, В.Стаття присвячена проблемі формування культури спілкування у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання. Розкрито сутність феномену «спілкування» та структуру культури спілкування в контексті її формування в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано необхідність формування комунікативних умінь як одного з аспектів комунікативної культури; визначено проблеми їх формування у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. The article deals with the problem of forming a culture of communication in primary schoolchildren with intellectual disabilities in inclusive education. The essence of the phenomenon of “communication” and the structure of communication culture in the context of its formation in inclusive education are revealed. The necessity of forming communicative skills as one of the aspects of communication culture is analyzed; the problems of their formation in primary schoolchildren with intellectual disabilities are identified.