Перегляд за Автор "Скачко, Н."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТРИМКИ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Олефіренко, Н.; Скачко, Н.У тезах розглянуто використання онлайн інструментів, таких як Kahoot! та Quizizz, для підтримки мотивації учнів до вивчення інформатики. Робота також включає використання цих інструментів на уроках, їхнього впливу на зацікавленість учнів та зрозуміння навчального матеріалу. Загалом, як використання цих онлайн інструментів може стимулювати учнів до активності та підтримувати їхню мотивацію для глибшого вивчення нового матеріалу. The abstracts consider the use of online tools such as Kahoot! and Quizizz, to support the motivation of students to study computer science. The work also includes the use of these tools in lessons, their impact on the interest of students and the understanding of educational material. In general, how the use of these online tools can stimulate students to be active and support their motivation for deeper learning of new material.
- ДокументПОНЯТТЯ МОТИВАЦІЇ ТА ЇЇ РОЛЬ У НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Скачко, Н.; Остапенко, Л.У тезах розглянуто питання мотивації у навчанні інформатики. Мотивація – це сила, яка приводить учнів до активного навчання, сприяє засвоєнню знань і навичок, а також викликає стійкий інтерес до предмета. Ефективний підхід до мотивації в навчанні поєднує внутрішні та зовнішні чинники, створюючи сприятливе середовище для учнів. Зазначено, що важливо забезпечувати стимулювання мотивації учнів на всіх етапах навчання. Крім того, необхідно враховувати вікові особливості учнів та використовувати підходи, які заохочують творчий розвиток особистості. The thesis examines the issue of motivation in learning computer science. Motivation is a force that leads students to active learning, contributes to the acquisition of knowledge and skills, and also causes sustained interest in the subject. An effective approach to motivation in learning combines internal and external factors, creating a favorable environment for students. It is noted that it is important to provide stimulation of students' motivation at all stages of education. In addition, it is necessary to take into account the age characteristics of students and use approaches that encourage the creative development of the individual.
- ДокументІСТОРИЧНИЙ РАКУРС РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ ГРАФІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Остапенко, Л.; Пономарьова, В.; Скачко, Н.У тезах розглянуто зростаючий інтерес до теорії графів в різних галузях наукових досліджень та її важливість у теоретичній кібернетиці, дослідженні операцій, теорії кодування та ігор. Особливий акцент робиться на історії становлення теорії графів, починаючи з розв'язання задачі сім мостів Кьонігсберга Леонардом Ейлером у XVIII столітті. Досліджується внесок Густава Кірхгофа у вивчення електричних мереж та законів Кірхгофа, а також вклад Вільяма Роу Гамільтона в поняття «гамільтонового циклу» та «гамільтонового шляху». The theses consider the growing interest in graph theory in various fields of scientific research and its importance in theoretical cybernetics, operations research, coding theory and games. Particular emphasis is placed on the history of the formation of graph theory, starting with the solution of the problem of seven Königsberg bridges by Leonard Euler in the 18th century. Gustav Kirchhoff's contribution to the study of electrical networks and Kirchhoff's laws is explored, as well as William Rowe Hamilton's contribution to the concepts of the "Hamiltonian cycle" and the "Hamiltonian path."