Перегляд за Автор "Ситнікова, В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ СИМВОЛІЗМУ ІМЕН КИТАЙСЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ У МУЛЬТФІЛЬМІ «AVATAR. THE LAST AIRBENDER»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Ситнікова, В.У статті проаналізовано символізм імен китайського походження у мультфільмі «Avatar. The Last Airbender». У вигаданому світі мультфільму люди живуть з вірою в існування потойбічного або «світу духів», тому цю дуалістичну концепцію також зображують через персоніфікації духів Місяця та Океану, які підритимують баланс у всесвіті. Наведено принципи, за якими надаються імена наприроднім істотам. Зазначено, що, коли стояв вибір між традиційними та спрощеними ієрогліфами, творці надавали більшу перевагу першому варіанту. Це пояснюється низкою факторів, але головним з них можна виділити наступний – бажання показати «архаїчність» представленого героя та багату історію культури, з якої він походить. The article analyzes the symbolism of names of Chinese origin in the cartoon "Avatar. The Last Airbender". In the fictional world of the cartoon, people live with the belief in the existence of an afterlife or "spirit world", so this dualistic concept is also depicted through the personification of the spirits of the Moon and the Ocean, which rhythm the balance of the universe. The principles according to which names are given to natural creatures are given. It is noted that when there was a choice between traditional and simplified hieroglyphs, the creators gave greater preference to the first option. This is explained by a number of factors, but the main one is the desire to show the "archaicness" of the presented hero and the rich history of the culture from which he comes.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Ситнікова, В.У публікації розглянуто безперервну пропедевтичну педагогічну практику (БППП) як один із видів практичної підготовки студентів факультету іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, що є важливим складником процесу навчання здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, який уможливлює засвоєння та застосування на практиці теоретичних знань з психолого-педагогічних дисциплін та методики навчання, забезпечує послідовність і безперервність формування методичних та мовних умінь студентів. Зазначено, що незважаючи на вдалий досвід і позитивні відгуки, організація і проведення БППП на факультеті іноземної філології, як невід’ємного компонента освітнього процесу у ХНПУ імені Г. С. Сковороди, потребує постійного вдосконалення, залучення нових форм і методів, креативності учасників, враховуючи нові виклики, продиктовані ситуацією в країні і у світі. The publication deals with the continuous propedeutic pedagogical practice (CPP) as one of the types of practical training of students of the Faculty of Foreign Philology of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, which is an important component of the learning process of first (bachelor's) level of higher education, which makes it possible to master and apply in practice theoretical knowledge of psychological and pedagogical disciplines and teaching methods, ensures the consistency and continuity of the formation of methodological and linguistic skills of students. It is noted that despite the successful experience and positive feedback, the organisation and conduct of the PPE at the Faculty of Foreign Philology, as an integral component of the educational process at H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, requires constant improvement, involvement of new forms and methods, creativity of participants, taking into account new challenges dictated by the situation in the country and in the world.
- ДокументОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Ситнікова, В.У публікації досліджено оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в умовах дистанційного навчання. Зазначено, що пошук ефективних форм організації контролю знань, які є одними з основних показників якості освіти, націлений на оптимізацію оцінювання здобувачів за допомогою різних видів тестових завдань на онлайн-платформах. Він сприяє вдосконаленню системи підготовки майбутніх учителів і філологів і допомагає отримати об’єктивну інформацію щодо рівня сформованості мовних компетентностей здобувачів в умовах дистанційного навчання, яке виступає єдиним можливим способом організації освітнього процесу в закладах вищої освіти м. Харкова в умовах російської агресії. The publication examines the assessment of the level of formation of English grammatical competence in the conditions of distance learning. It is noted that the search for effective forms of knowledge control organization, which are one of the main indicators of the quality of education, is aimed at optimizing the assessment of students using various types of test tasks on online platforms. It contributes to the improvement of the system of training future teachers and philologists and helps to obtain objective information about the level of formation of linguistic competences of students in the conditions of distance learning, which is the only possible way of organizing the educational process in institutions of higher education in the city of Kharkiv in the conditions of Russian aggression.