Перегляд за Автор "Сидоренко, Н. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Сидоренко, Н. В.У кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні основи активізації пізнавальної діяльності. Проаналізована історія виникнення поняття «активізації пізнавальної діяльності» та виявлено його місце в освітньому процесі базової середньої школи. З поміж всіх засобів активізації пізнавальної діяльності виокремлено візуалізацію як ефективний засіб. Обґрунтовано чинники об’єктивного вибору засобів візуалізації. Показано зв’язок сторітелінга та візуалізації навчального матеріалу. На основі опитування та аналізу основних застосунків для візуалізації, виокремлено програму PowerPoint, яка допомагає аудиторії краще розуміти та запам'ятовувати представлену інформацію. The theoretical foundations of cognitive activity activation are considered in the qualification work. The history of the concept of "activation of cognitive activity" is analyzed and its place in the educational process of lower secondary school is revealed. Among all the means of activating cognitive activity, visualization is singled out as an effective tool. The factors of objective choice of visualization tools are substantiated. The connection between storytelling and visualization of educational material is shown. Based on a survey and analysis of the main applications for visualization, the PowerPoint program is singled out to help the audience better understand and memorize the information presented.
- ДокументВІЗУАЛІЗАЦІЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ПОНЯТЬ ТА ОПОРНИХ ФАКТІВ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Сидоренко, Н. В.У кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні основи підвищення ефективності навчання математики через формування пізнавального інтересу учнів. Визначено, що принцип наочності є ключовим компонентом в формуванні пізнавального інтересу та розглянуто його через візуалізацію математичних понять. В роботі запропонована розробка системи засобів візуалізації навчального матеріалу, що складається з таких складових: сторітелінг; анімація; комп’ютерна модель; відеоролик; блок-схема: інтелект-карта; ілюстрація. В рамках дослідження описано проведення педагогічного експерименту з перевірки ефективності розроблених засобів візуалізації навчального матеріалу в процес навчання. У результаті проведеного експерименту встановлено, що впровадження засобів візуалізації навчального матеріалу в процес навчання математики сприяє підвищенню рівня пізнавального інтересу учнів, а також їхніх навчальних досягнень. The qualification work considers the theoretical foundations of improving the effectiveness of teaching mathematics through the formation of students' cognitive interest. It is determined that the principle of visibility is a key component in the formation of cognitive interest and is considered through the visualization of mathematical concepts. The introduction of visualization material in the process of learning mathematics is investigated. The paper proposes the development of a system of visualization tools for educational material, consisting of the following components: storytelling; animation; computer model; video; flowchart: mind map; illustration. The study describes a pedagogical experiment to test the effectiveness of the developed means of visualizing educational material in the learning process. As a result of the experiment, it was found that the introduction of visualization tools in the process of teaching mathematics contributes to increasing the level of cognitive interest of students, as well as their academic achievements.
- ДокументВІЗУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Простакова, Ю. С.; Сидоренко, Н. В.У статті розглянуто засоби візуалізації начального матеріалу для підвищення якості засвоєння та запам’ятовування учнями основних властивостей та взаємозв’язків. Візуалізація за допомогою сучасних засобів навчання є однією із важливих складових процесу формування математичної компетентності учнів закладів загальної освіти і розглядається як реалізація принципу наочності навчання. In the article are discussed means of visualizing the educational material for improving the quality of assimilation and memorization by students of the main properties and relationships. Visualization which is organized with the help of modern teaching aids is one of the important components of the process of forming the mathematical competence of students of general education institutions and is considered as the implementation of the principle of visual learning.
- ДокументКритичне мислення як критерій успішності під час дистанційного навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Сидоренко, Н. В.; Башкір, О. І.В тезах розкрито важливість критичного мислення в роботі вчителя в період дистанційного навчання. The theses revealed the importance of critical thinking in the work of a teacher in the period of distance learning.