Перегляд за Автор "Сергєєв, М. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОНВЕРГЕНЦІЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ Й ТОРГІВЕЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Сергєєв, М. В.У публікації досліджено кругообіг поведінки покупців, споживчі потреби, що на неї впливають, виокремлено закономірності та проаналізувано сьогоденний ринок торгівлі. ТОВ «АТБ-МАРКЕТ» - це національна роздрібна мережа продуктових магазинів, головним завданням якої є забезпечення умов для безперебійного функціонування виробничого процесу з урахуванням проведення грамотної цінової політики. Зазначено, що споживча поведінка і торгівельна система не можуть існувати один без одного. Споживання завжди буде частиною нашого життя як обов’язковий атрибут людського існування. Поведінка споживачів на торгівельній арені є важливим аспектом, багато значущим для аналізу різних показників галузей продажу. Маркетингові лінії мають працювати задовго до першої стадії та розуміти свій і інакший вплив на людей. З позиції маркетингу ефективним продаж робить увага до всіх аспектів потреб. Процес купівлі товару починається на стадії усвідомлення потреби. The publication examines the cycle of buyer behavior, consumer needs that influence it, identifies patterns and analyzes today's trade market. LLC "ATB-MARKET" is a national retail chain of grocery stores, the main task of which is to ensure the conditions for the smooth functioning of the production process, taking into account the implementation of a competent price policy. It is noted that consumer behavior and the trading system cannot exist without each other. Consumption will always be a part of our lives as a necessary attribute of human existence. The behavior of consumers in the trading arena is an important aspect that is very significant for the analysis of various indicators of sales industries. Marketing lines should work long before the first stage and understand their and other influence on people. From a marketing point of view, attention to all aspects of needs makes sales effective. The process of buying a product begins at the stage of need awareness.
- ДокументПРОБЛЕМИ ОБ’ЄКТИВНОГО ВІДОБРАЖЕННЯ РІВНЯ ДОСЯГНЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ(Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2024-04-18) Сергєєв, М. В.Показники економічної і соціальної ефективності є відображенням результатів сукупної виробничо-господарської і комерційної діяльності підприємств. Дотримання принципу ефективності розподілу ресурсів - важлива умова підвищення рівня задоволення соціальних потреб, зростання рівня зайнятості, поліпшення умов праці та побуту. Зауважено, що показники економічної ефективності виробництва відображають лише кількісну сторону явища. На практиці ефективність виробництва досить багатогранне поняття, яке тісно пов’язане з показниками соціальної ефективності. Indicators of economic and social efficiency are a reflection of the results of the aggregate production, economic and commercial activity of enterprises. Compliance with the principle of resource allocation efficiency is an important condition for increasing the level of satisfaction of social needs, increasing the level of employment, and improving working and living conditions. It is noted that indicators of economic efficiency of production reflect only the quantitative side of the phenomenon. In practice, production efficiency is a rather multifaceted concept that is closely related to indicators of social efficiency.