Перегляд за Автор "Семенів, П."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИВЧЕННЯ ФУНКЦІЙ У КУРСІ АЛГЕБРИ ТА ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Семенів, П.; Шульга, В.; Мазур, К.Стаття розкриває ключові аспекти вивчення функцій в курсі алгебри та початків аналізу. Автори описують основні поняття, пов'язані з функціями, методи їх дослідження та графічне зображення. Також акцентується увага на застосуванні функцій в різних галузях знань та їх ролі у формуванні математичної свідомості учнів. The article reveals the key aspects of the study of functions in the course of algebra and the beginnings of analysis. The authors describe the main concepts related to functions, methods of their research and graphic representation. Attention is also focused on the application of functions in various fields of knowledge and their role in the formation of students' mathematical consciousness.
- ДокументРОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ В ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ З МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Семенів, П.; Жерновникова, О.У статті розглянуто креативне мислення учнів в позакласній роботі з математики. Зауважено, що розвиток креативного мислення – це тривалий процес, який потребує постійної підтримки та стимулювання з боку вчителя. Створивши атмосферу довіри та співпраці, вчитель може допомогти учням розкрити свій творчий потенціал та полюбити математику. Розвиток креативного мислення учнів в позакласній роботі з математики – це інвестиція в їхнє майбутнє. Це допоможе їм стати успішними людьми, які вміють мислити нестандартно, творчо та знаходити оригінальні рішення проблем. The article examines the creative thinking of students in extracurricular work in mathematics. It was noted that the development of creative thinking is a long process that requires constant support and stimulation from the teacher. By creating an atmosphere of trust and cooperation, a teacher can help students discover their creative potential and fall in love with mathematics. The development of students' creative thinking in extracurricular work in mathematics is an investment in their future. This will help them become successful people who know how to think outside the box, creatively and find original solutions to problems.