Перегляд за Автор "Секина, Н. Д."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЕННОСТИ ПРЕПОДАВАНИЯ ЯЗЫКА С ИДЕОГРАФИЧЕСКОЙ ПИСЬМЕННОСТЬЮ. ОБУЧЕНИЕ ЧТЕНИЮ НА КИТАЙСКОМ(Rezekne Academy of Technologies, Rezekne, Latvia, 2019) Мошуренко, М. А.; Науменко, С. С.; Рудая, Н. В.; Секина, Н. Д.; Жукова, Е. Е.Чтение играет важную роль в образовательном процессе, поскольку оно является одной из центральных сфер общения на иностранном языке. Однако чтение по-китайски имеет свои особенности, поскольку метод письма отличается от фонетических языков. Статья посвящена обучению чтению на китайском языке начинающих с использованием особенностей идеографического языка. Выделение этих особенностей и разработка упражнений с учетом этих особенностей актуальны, поскольку большинство методологических разработок посвящено обучению чтению фонетических языков. Целью статьи является определение особенностей обучения чтению на китайском языке, обусловленных идеографическим характером иероглифического письма. Разработана система упражнений для обучения чтению на китайском языке для начинающих. Упражнения позволяют учащимся познакомиться с иероглифическим письмом, выстроить графемную компетенцию и научиться писать любой символ. Читання відіграє важливу роль в освітньому процесі, оскільки воно є однією з центральних сфер спілкування іноземною мовою. Однак читання по-китайськи має свої особливості, оскільки метод письма відрізняється від фонетичних мов. Стаття присвячена навчання читанню на китайській мові початківців з використанням особливостей ідеографічного мови. Виділення цих особливостей і розробка вправ з урахуванням цих особливостей актуальні, оскільки більшість методологічних розробок присвячено навчання читанню фонетичних мов. Метою статті є визначення особливостей навчання читанню на китайській мові, обумовлених идеографическим характером ієрогліфічного письма. Розроблено систему вправ для навчання читання на китайській мові для початківців. Вправи дозволяють учням познайомитися з ієрогліфічним письмом, вибудувати графемно компетенцію і навчитися писати будь-який символ. Reading plays an important role in the educational process, as it is one of the central spheres in communication in a foreign language. However, reading Chinese has its own peculiarities, because the method of writing differs from the phonetic languages. The paper is devoted to the teaching reading in Chinese for beginners, using the peculiarities of an ideographic language. The outlining of these peculiarities and the development of exercises, with the consideration of these peculiarities are relevant, because most of the methodological developments are devoted to the teaching of reading phonetic languages. The paper aims to determine the peculiarities of teaching reading in Chinese, which are caused by the ideographic character of the hieroglyphic writing. The developed system of exercises for teaching reading in the Chinese language for beginners is provided. The exercises enable learners to get acquainted with the hieroglyphic writing, to build a grapheme competence and to learn how to write any character.