Перегляд за Автор "Самойленко, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSTEAM ОСВІТА: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Самойленко, О.У публікації розглянуто STEАM освіту. Абревіатура STEАM використовується для позначення напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering), мистецтво (Art) та математику (Mathematics). У зв’язку з цим, виходячи зі змісту, що вкладається в кожне поняття (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics), виникає необхідність в їх доцільному й обґрунтованому використанні в освітньому процесі. Складність означеної проблематики свідчить про необхідність подальшого ретельного та всебічного дослідження особливостей використання елементів STEАM освіти в шкільній практиці. The publication discusses STEAM education. The abbreviation STEAM is used to indicate a direction in education that covers natural sciences (Science), technology (Technology), technical creativity (Engineering), art (Art) and mathematics (Mathematics). In this regard, based on the content included in each concept (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics), there is a need for their appropriate and justified use in the educational process. The complexity of the mentioned issues indicates the need for further thorough and comprehensive research into the specifics of the use of STEAM education elements in school practice.
- ДокументШЛЯХИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ВІДДАЛЕНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Самойленко, О.; Олефіренко, Н.У статті досліджено професійний розвиток педагога, який стає важливою складовою успішної освітньої практики. Учитель змушений систематично вдосконалювати власну майстерність, пристосовувати власні методичні підходи до нових умов – умов дистанційного, онлайн або змішаного навчання, адаптувати власну методичну підготовку до постійних оновлень – змісту навчальних програм, дидактичних засобів, електронних ресурсів тощо. Зазначено, що професійний розвиток педагога в умовах віддаленого навчання є надзвичайно важливим для забезпечення якісної освіти. Вчителі повинні постійно вдосконалювати свої навички та знання, використовувати нові методи та технології, щоб ефективно впроваджувати дистанційне навчання. Різноманітні напрями професійного розвитку, такі як курси, вебінари, підвищення кваліфікації та участь у конкурсах, сприяють підвищенню кваліфікації вчителів і покращенню якості навчання. The article examines the professional development of a teacher, which becomes an important component of successful educational practice. The teacher is forced to systematically improve his skills, adapt his methodical approaches to new conditions - conditions of distance, online or mixed learning, adapt his methodical training to constant updates - the content of educational programs, didactic tools, electronic resources, etc. It is noted that the professional development of a teacher in the conditions of remote learning is extremely important for ensuring quality education. Teachers must constantly improve their skills and knowledge, use new methods and technologies to effectively implement distance learning. Various areas of professional development, such as courses, webinars, professional development and participation in competitions, contribute to improving the qualifications of teachers and improving the quality of education.