Перегляд за Автор "Садовничая, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗміст принципу партнерства у Концепції Нової української школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Садовничая, А.В тезах висвітлені основні принципи педагогіки партнерства згідно Концепції Нової української школи. Розкрито шляхи реалізації ідей гуманізму, творчого підходу до розвитку особистості учня. The theses highlight the main principles of partnership pedagogy according to the Concept of the New Ukrainian School. Ways to implement the ideas of humanism, a creative approach to the development of the student's personality are revealed.
- ДокументОрганізація педагогіки партнерства у процесі соціалізації молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Садовничая, А.В статті розглянуто педагогіку партнерства, яка у своєму інструментарії володіє сукупністю прийомів, що об’єднані спільною логікою пізнавальної діяльності учнів. Реалізуючи основні принципи особистісно-орієнтованого підходу до навчання, в процесі педагогіки партнерства організується процес успішної сумісної діяльності учнів із засвоєння нової інформації. Основним компонентом соціалізації молодших школярів є розвиток комунікативних якостей особистості. Комунікативна діяльність і реалізація комунікативних здібностей молодших школярів дозволяє їм ефективно проходити процеси соціалізації та адаптації, розвивати їхні комунікативні та когнітивні можливості. The article considers the pedagogy of partnership, which in its toolkit has a set of techniques that are united by a common logic of cognitive activity of students. Realizing the basic principles of a personality-oriented approach to learning, in the process of partnership pedagogy is organized the process of successful joint activities of students to assimilate new information. The main component of socialization of junior schoolchildren is the development of communicative qualities of the personality. Communicative activity and realization communicative abilities of younger students allows them to effectively to go through the processes of socialization and adaptation, to develop their communicative and cognitive abilities.