Перегляд за Автор "Савченко, В. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПроблема впровадження інноваційних технологій в освіті(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра, 2021-03-31) Тютюнник, В. В.; Савченко, В. В.; Васильєва, С. О.У статті розглядається проблема впровадження та реалізації інноваційних технологій в закладах освіти. Здійснено аналіз сучасного стану вивчення інноваційної діяльності в системі освіти. Наведено перелік основних проблем щодо впровадження інноваційних технологій в сучасну систему освіти та умови ефективної підготовки учнів до інноваційної діяльності. В статье рассматривается проблема внедрения и реализации инновационных технологий в учебных заведениях. Осуществлен анализ современного состояния изучения инновационной деятельности в системе образования. Приведен перечень основных проблем по внедрению инновационных технологий в современную систему образования и условия эффективной подготовки учащихся к инновационной деятельности. The problem of introduction and realization of innovative technologies in educational institutions has been considered in this article. An analysis of the current state of the study of innovation in the education system has been done. The list of the main problems concerning introduction of innovative technologies in modern system of education and conditions of effective preparation of pupils for innovative activity has been provided.
- ДокументПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-19) Тютюнник, В. В.; Савченко, В. В.; Кришталь, А. І.; Щербак, І. М.Запропоновано результати діагностики показників психічного здоров᾽я і якості життя у здобувачів вищої освіти Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди під час карантину та дистанційного навчання. The results of diagnostics of mental health indicators and quality of life in higher education students of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University during quarantine and distance learning are presented.