Перегляд за Автор "Романова, І."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДО ПРОБЛЕМИ ПРОФІЛАКТИКИ КОМП’ЮТЕРНОЇ АДИКЦІЇ ПІДЛІТКІВ(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2024-05-09) Романова, І.; Коваленко, О.У статті розглянуто профілактику комп’ютерної залежності в закладах освіти, яка має носити системний характер, що зумовлює необхідність пошуку форм та методів попередження та подолання комп’ютерної адикції. Комп’ютерна адикція може викликати незворотні наслідки для підлітків, такі як втрата інтересів не пов’язаних з комп’ютерною діяльністю, зміна цінностей та мотивів, розлад особистості, надмірні фінансові витрати з сімейного бюджету спрямовані на об’єкт адикції, надмірна агресивна невмотивована поведінка, втрата соціальних зв’язків з сім’єю та оточуючими, соматичні розлади, тощо. Зазначено, що комплексний підхід у роботі з підлітками і родинним оточенням з формування не тільки культуру поведінки у цифровому середовищі, але й культуру використання цифрового середовища може покращити наявну ситуацію й запобігти небажаним наслідкам взаємодії з віртуальним середовищем. The article discusses the prevention of computer addiction in educational institutions, which should be of a systemic nature, which necessitates the search for forms and methods of preventing and overcoming computer addiction. Computer addiction can cause irreversible consequences for teenagers, such as loss of interests not related to computer activities, changes in values and motives, personality disorder, excessive financial expenses from the family budget directed at the object of addiction, excessive aggressive unmotivated behavior , loss of social ties with family and others, somatic disorders, etc. It is noted that a comprehensive approach in working with teenagers and their family environment to form not only the culture of behavior in the digital environment, but also the culture of using the digital environment can improve the current situation and prevent undesirable consequences of interaction with the virtual environment.