Перегляд за Автор "Рижих, М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ПЛАКАТУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Рижих, М.; Посилаєва, А.; Оксень, А.; Пасічник, А.У публікації досліджено використання інтерактивного плакату на уроках літературного читання. Зазначено, що інтерактивний електронний плакат є сучасним багатофункціональним засобом навчання, який надає широкі можливості для організації навчального процесу, а використання різних онлайн сервісів – допомогою у створенні цікавих та пізнавальних плакатів. The publication examines the use of an interactive poster in literary reading lessons. It is noted that the interactive electronic poster is a modern multifunctional learning tool that provides ample opportunities for organizing the educational process, and the use of various online services - help in creating interesting and informative posters.
- ДокументПереваги STEM-освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Рижих, М.У статті визначено переваги STEM-освіти, яка дозволяє формувати у сучасних школярів особливий стиль мислення. Зазначено, що STEM-освіта є важливим напрямом розбудови освіти в Україні. У сучасному світі дуже важливі люди, які володіють такими якостями як: стресостійкість, ініціативність, креативність, самостійність тощо. Змалку STEM-навчання надає впевненість дитини у собі, своїх можливостях, не боятися помилятися, прагнути спостерігати, досліджувати, винаходити. Завдяки цій освіті дитина може розвивати в собі багато цінних якостей, які знадобляться їй у майбутній професійній діяльності. The article defines the advantages of STEM education, which allows forming a special style of thinking in modern schoolchildren. It is noted that STEM education is an important area of development of education in Ukraine. In today's world, people who possess such qualities as stress resistance, initiative, creativity, independence, etc. are very important. From an early age, STEM education gives a child confidence in himself, his abilities, not to be afraid to make mistakes, to strive to observe, explore, invent. Thanks to this education, the child can develop many valuable qualities that he will need in his future professional activities.
- ДокументШляхи формування орфографічної грамотності молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Рижих, М.У статті розглянуто формування орфографічної грамотності молодших школярів. Однією з причин орфографічних помилок у письмових роботах учнів є розрив між теоретичними знаннями та вміннями й навичками. Учням початкових класів не вистачає уважності і самоконтролю при написанні, вони зазвичай пишуть те, що чують. Орфографічні помилки можуть виникати з різних причин, але виправляються через системну й послідовну роботу. Систематичні письмові вправи, використання традиційних та інноваційних прийомів розвитку писемного мовлення здатні значно підвищити орфографічну грамотність молодших школярів. The article examines the formation of spelling literacy of younger schoolchildren. One of the reasons for spelling errors in students' written works is the gap between theoretical knowledge and skills. Elementary school students lack attentiveness and self-control when writing, they usually write what they hear. Spelling errors can occur for various reasons, but are corrected through systematic and consistent work. Systematic writing exercises, the use of traditional and innovative techniques for the development of written speech can significantly increase the spelling literacy of younger schoolchildren.