Перегляд за Автор "Раскіна, Д. Р."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФормування психологічної готовності старших дошкільників до школи засобами дидактичної гри(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Раскіна, Д. Р.У кваліфікаційній роботі здійснений теоретичний аналіз поняття «психологічна готовність дитини до школи», визначено зміст її складових, з’ясовано шляхи її формування. Визначено рівні її сформованості в дітей старшого дошкільного віку (високий, середній, низький). Розроблено та апробовано експериментальну програму з формування психологічної готовності до школи засобами дидактичної гри. На основі апробації експериментальної програми визначено ефективність використання дидактичної гри як засобу формування психологічної готовності дитини до шкільного навчання. The qualification work carries out a theoretical analysis of the concept of “psychological readiness of a child for school”, determines the content of its components, and clarifies the ways of its formation. The levels of its formation in children of older preschool age are determined (high, medium, low). An experimental program on the formation of psychological readiness for school by means of a didactic game was developed and tested. Based on the approval of the experimental program, the effectiveness of using the didactic game as a means of forming the child’s psychological readiness for schooling was determined.