Перегляд за Автор "Райчук, М. И."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРИЧИНЫ, ВЫЗЫВАЮЩИЕ СЕНСОРНУЮ НЕДОСТАТОЧНОСТЬ (ГЛУХОТА, ТУГОУХОСТЬ)(Сумський державний університет, 2017-10-17) Козачек, Н. А.; Райчук, М. И.В статье рассматриваются причины потери слуха, факторы, предрасполагающие или способствующие патологии слуха. Среди них генетические факторы, внутренние и внешние факторы, которые влияют на орган слуха плода и факторы, влияющие на слуховой орган здорового ребенка на одном из этапов его развития. У статті розглядаються причини втрати слуху, фактори, що призводять або сприяють патології слуху. Серед них генетичні чинники, внутрішні і зовнішні чинники, які впливають на орган слуху плоду і фактори, що впливають на слуховий орган здорової дитини на одному з етапів її розвитку.
- ДокументРАЗВИТИЕ РЕЧИ И РЕЧЕВОЙ СПОСОБНОСТИ У ДЕТЕЙ С НАРУШЕНИЕМ СЛУХОВОЙ ФУНКЦИИ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2015-05-15) Козачек, Н. А.; Райчук, М. И.У детей с нарушением слуха развитие речевых способностей и произносительных навыков происходит по тем же природным закономерностям, как и у слышащих, с той лишь разницей, что эти процессы не укладываются в обычные возрастные границы, а протекает своеобразно. Развитие речи и речевых способностей у неслышащих детей зависят от следующих обстоятельств: формирование речевой инициативы, склонности к словесному общению и постоянная практика речевого общения не только в школе, но и дома с родителями. У дітей з порушенням слуху розвиток мовних здібностей і вимовних навичок відбувається за тими ж природним закономірностям, як і у тих, що чують, з тією лише різницею, що ці процеси не вкладаються в звичайні вікові межі, а протікають своєрідно. Розвиток мови і мовних здібностей у нечуючих дітей залежать від наступних обставин: формування мовної ініціативи, схильності до словесного спілкування і постійна практика мовного спілкування не тільки у школі, але і вдома з батьками. In children with hearing impairment, the development of speech abilities and pronunciation skills occurs according to the same natural laws as hearers, with the only difference that these processes do not fit into the usual age limits, but proceed in a peculiar way. The development of speech and speech abilities in deaf children depends on the following circumstances: the formation of speech initiative, the propensity to verbal communication and the constant practice of verbal communication not only in school, but also at home with parents.