Перегляд за Автор "Разуменко, Т."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЧАТ-БОТІВ ПІД ЧАС ОПАНУВАННЯ КОМПОНЕНТ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ФІЛОЛОГІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Разуменко, Т.У публікації розглянуто сучасні підходи до опанування освітніх програм вищої професійної освіти, що зорієнтовані на прогресивне використання цифрових сервісів, застосунків, елементів мобільного навчання для оптимізації навчально-пізнавальної та науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти. Зазначено, що використання чат-ботів з навчальною метою дедалі популярніше в спільнотах здобувачів вищої освіти, серед викладачів у контексті професійного та особистісного розвитку. Наведено безкоштовні чат-боти, які покликані сприяти формуванню іншомовної комунікативної компетентності та використовують елементи штучного інтелекту для систематизації комунікативного досвіду користувача. Це слід брати до уваги, щоб не потрапити у своєрідну цифрову бульбашку, коли прогрес спостерігається однобічно, з огляду виключно на скриптовані запитання і відповіді. The publication examines modern approaches to mastering educational programs of higher professional education, which are oriented towards the progressive use of digital services, applications, elements of mobile learning to optimize the educational, cognitive and research work of students of higher education. It is noted that the use of chatbots for educational purposes is increasingly popular in the communities of higher education seekers, among teachers in the context of professional and personal development. Free chatbots are presented, which are designed to promote the formation of foreign language communicative competence and use elements of artificial intelligence to systematize the user's communicative experience. This should be taken into account in order not to fall into a kind of digital bubble, when progress is observed one-sidedly, based solely on scripted questions and answers.
- ДокументОсобливості викладання англійської мови у середній школі Польщі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Разуменко, Т.У статті проаналізовано особливості викладання англійської мови у середній школі Польщі. У процесі навчання іншомовного спілкування у середній польській школі комплексно реалізуються освітня, виховна і розвивальна функції. Навчання організовано за принципом паралельного і взаємопов‘язаного оволодіння учнями видами мовленнєвої діяльності. При цьому завдяки засобам іноземної мови відбувається ознайомлення із соціокультурними, соціолінгвістичними, лінгвокраїнознавчими аспектами. У зв‘язку з цим увесь процес навчання англійської мови набуває форми діалогу іншомовної та рідної культур. The article analyses peculiarities of English language teaching in Polish secondary schools. In the process of teaching foreign language communication in Polish secondary school an educational, educational and developmental function is implemented in a complex way. Teaching is organized according to the principle of parallel and interconnected mastery of speech activities. In doing so, the foreign language provides an introduction to socio-cultural, sociolinguistic, linguistic, and lyrical activities, socio-cultural, sociolinguistic and linguistic-country aspects. In this regard, the whole process of learning English takes the form of a dialogue of foreign language and native culture.