Перегляд за Автор "Півнєв, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументТеоретичні засади патріотичного виховання молодших школярів у початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Півнєв, О.В статті розглянуто патріотичне виховання молодших школярів. Систематична цілеспрямована робота з патріотичного виховання молодших школярів дає стійкі позитивні результати: діти опановують систему знань про свою Батьківщину; виявляють інтерес до культури, традицій і звичаїв свого народу, усвідомлюють себе громадянами своєї Батьківщини, прагнуть самовиховання та самореалізації. The article deals with the patriotic education of junior schoolchildren. The systematic purposeful work on patriotic education of junior schoolchildren gives stable positive results: children master the system of knowledge about their homeland; show interest in the culture, traditions and customs of their people, realize themselves as citizens of their homeland, strive for self-education and self-realization.
- ДокументФормування у молодших школярів ціннісного ставлення до Батьківщини(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Півнєв, О.В статті розглянуто формування ціннісного ставлення молодших школярів до Батьківщини, яке вимагає наповнення освітнього процесу різними моделями ціннісного вибору, а також дотримання таких методичних принципів, як актуалізація, збагачення, диференціація знань учнів про свою Батьківщину; формування можливості розмірковувати про Батьківщину; рефлексія власного ставлення до Батьківщини; прийняття учнями нового сенсу предметів та явищ рідної країни тощо. The article deals with the formation of the value attitude of junior schoolchildren to Motherland, which requires filling the educational process with different models value choice, as well as compliance with such methodological principles as actualization, enrichment, differentiation of students' knowledge about their homeland; formation of the possibility to reflect on the Motherland; reflection of own attitude to the Motherland; acceptance by students of the new meaning of objects and phenomena of their native country, etc.