Перегляд за Автор "Пєтухова, І. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВизначення актуальних напрямків розробки навчального ПЗ з хімії, проблеми його розробки та впровадження(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка (ПНПУ), 2018-05-30) Винник, О. Ф.; Свєчнікова, О. М.; Сидоренко, О. В.; Пєтухова, І. Ю.Впровадження нових інформаційних технологій в навчальний процес, підвищення рівня комп'ютерної (інформаційної) підготовки учасників освітнього процесу є нагальною потребою в даний час для України. Однак дослідження Організації економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР) показують, що неефективне використання інформаційних та комунікаційних технологій (ІКТ) в освітніх системах погіршує результати навчання [2]. Однією з причин негативного впливу комп'ютерних засобів навчання є використання програмних засобів з готовими знаннями. Найчастіше це презентація, розроблена в Microsoft Office PowerPoint, яка по суті замінює шкільні плакати. Якщо на перших етапах впровадження ІКТ використання мультимедійних плат і проекторів викликало інтерес і, відповідно, стимулювало вивчення предмета, то зараз учням важко здивуватися таким засобам навчання. Вивчення динамічних комп'ютерних моделей, особливо 3D, ефективно. Завдяки їм можна візуалізувати навчальний матеріал, а також складні об'єкти для сприйняття і їх властивості. Вони незамінні при вивченні хімічних і технологічних процесів, гібридизації орбіталей, процесів електролітичної дисоціації і ін. Внедрение новых информационных технологий в учебный процесс, повышение уровня компьютерной (информационной) подготовки участников образовательного процесса является насущной потребностью в настоящее время для Украины. Однако исследования Организации экономического сотрудничества и развития (ОЭСР) показывают, что неэффективное использование информационных и коммуникационных технологий (ИКТ) в образовательных системах ухудшает результаты обучения [2]. Одной из причин негативного влияния компьютерных средств обучения является использование программных средств с готовыми знаниями. Чаще всего это презентация, разработанная в Microsoft Office PowerPoint, которая по сути заменяет школьные плакаты. Если на первых этапах внедрения ИКТ использование мультимедийных плат и проекторов вызывало интерес и, соответственно, стимулировало изучение предмета, то сейчас ученикам трудно удивиться таким средствам обучения. Изучение динамических компьютерных моделей, особенно 3D, эффективно. Благодаря им можно визуализировать учебный материал, а также сложные объекты для восприятия и их свойства. Они незаменимы при изучении химических и технологических процессов, гибридизации орбиталей, процессов электролитической диссоциации и др. Implementation of new information technologies in the educational process, raising the level of computer (informational) training of participants in the educational process is an urgent need for time for Ukraine. However, studies by the Organization for Economic Cooperation and Development (OECD) suggest that the inefficient use of information and communication technologies (ICTs) in educational systems worsens learning outcomes [2]. One of the reasons for the negative impact of computer training tools is the use of software tools with ready-made knowledge. This is most often a presentation developed in Microsoft Office PowerPoint, which essentially replaces school posters. If in the first stages of the implementation of ICT the use of multimedia boards and projectors has attracted interest and, accordingly, stimulated the study of the subject, it is now difficult for students to be surprised by such means of learning. Learning dynamic dynamic computer models, especially 3D, are effective. Due to them it is possible to visualize the educational material, as well as complex objects for perception and their properties. They are irreplaceable in the study of chemical and technological processes, hybridization of orbitals, the process of electrolytic dissociation, etc.
- ДокументКислотно-основні властивості заміщених N-фенілантранілової кислоти(Національний фармацевтичний університет (НФаУ), 2018-04-20) Алферова, Д. О.; Свєчнікова, О. М.; Гриценко, І. С.; Сулейман, М. М.; Пєтухова, І. Ю.Дослідження кислотно-основних властивостей заміщеної N-фенілантранілової кислоти дуже важливо, так як це дозволить розробити лікарські речовини цієї серії з уже відомими передбаченими властивостями. Досліджено кислотно-основні властивості 3,5-дибром-N-фенілантранілової кислот в робочих умовах в змішаному розчиннику діоксан-вода (60 об.% Діоксану) при 25 ° С. Проаналізовано вплив природи і положення заступників в неантранільному фрагменті молекули на міцність цих кислот. Отримано рівняння кількісної зв'язку pKa = pKa0 + ρ • σ зі статистичними характеристиками, що дозволяє прогнозувати раціональну ємність інших сполук цього ряду ізоструктур. Исследование кислотно-основных свойств замещенной N-фенилантраниловой кислоты очень важно, так как это позволит разработать лекарственные вещества этой серии с уже известными предсказанными свойствами. Исследованы кислотно-основные свойства 3,5-дибром-N-фенилантраниловых кислот в рабочих условиях в смешанном растворителе диоксан-вода (60 об.% Диоксана) при 25 ° С. Проанализировано влияние природы и положения заместителей в неантранильном фрагменте молекулы на прочность этих кислот. Получено уравнение количественной связи pKa = pKa0 + ρ • σ со статистическими характеристиками, позволяющее прогнозировать рациональную емкость других соединений этого ряда изоструктур. Study of the acid-base properties of substituted N-Phenylanthranilic acid is very important as it will allow to design medicinal substances of this series with already known predicted properties. The acid-base properties of 3,5-dibromo-N-phenylanthranilic acids under working conditions in a mixed solvent of dioxane-water (60 vol% dioxane) at 25C were investigated. The influence of nature and position of substituents in the non-anthranil fragment of a molecule on the strength of these acids is analyzed. The quantitative coupling equation pKa = pKa0 + ρ • σ with statistical characteristics is obtained, which allows predicting the rational capacity of other compounds of this isostructure series.