Перегляд за Автор "Прихода, М."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЗРОБКА ОДНОСТОРІНКОВОГО ВЕБ ЗАСТОСУНКУ ДЛЯ ЕЛЕКТРОННОГО ОБЛІКУ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Прихода, М.; Гайдусь, А.Розглядається розробка електронної системи обліку успішності студентів у вигляді односторінкового вебзастосунку. Використання технологій Angular, NodeJS та PostgreSQL дає можливість реалізувати інтуїтивно зрозумілий та ефективний інструмент для відстеження академічного прогресу студентів. Система надає можливість викладачам додавати та редагувати записи про роботу студентів, а студентам - відстежувати свій прогрес. Завдяки використанню PostgreSQL для зберігання даних, система забезпечує високу швидкість обробки запитів до сховища та надійне зберігання інформації. Поєднання клієнтської і серверної частини на основі Angular та NodeJS дозволяє створити гнучкий та масштабований застосунок, який може бути легко адаптований до змін на вимогу користувачів. Використання сучасних підходів до аутентифікації та авторизації гарантує, що доступ до особистої інформації студентів обмежений лише відповідним користувачам. The development of an electronic system for tracking students' academic performance in the form of a single-page web application is being considered. The use of Angular, NodeJS, and PostgreSQL technologies enables the implementation of an intuitive and efficient tool for monitoring students' academic progress. The system allows instructors to add and edit records of students' work, and students can track their progress. By using PostgreSQL for data storage, the system ensures highspeed processing of queries to the repository and reliable information storage. The combination of client and server-side based on Angular and NodeJS allows for the creation of a flexible and scalable application that can be easily adapted to changes in user requirements. The use of modern approaches to authentication and authorization ensures that access to students' personal information is limited only to authorized users.