Перегляд за Автор "Пономарьова, В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГуманізм в педагогічній спадщині Г. С. Сковороди(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Пономарьова, В.; Боярська-Хоменко, А.В статті розглянуто педагогічні погляди Григорія Сковороди, в яких відбиваються основи педагогіки: гуманізм, демократизм, висока моральність, любов до Батьківщини і народу. Гуманізм – це основа всього. Всі ми люди і тільки за це ми маємо любити та поважати один одного. Любов до Батьківщини та народу завжди по-особливому проявляється у важкі часи. Війна розставила погляди багатьох людей на свої місця і тепер добре видно, де добро та зло. The article deals with the pedagogical views of Hryhorii Skovoroda, which reflect the basics of pedagogy: humanism, democracy, high morality, love for Motherland and people. Humanism is the basis of everything. We are all human beings and only for this we have to love and respect each other. Love for the Motherland and the people always manifests itself in a special way manifested in difficult times. The war has put the views of many people in their places and now it is clearly visible where good and evil are.
- ДокументОсвітній потенціал сучасних музеїв(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Пономарьова, В.; Олефіренко, Н.В статті розглянуто музеї в освіті дітей та молоді. Багато музеїв розпочали онлайн-діяльність, створюють віртуальні експозиції, тури та спеціальні програми. Музейний потенціал може бути використаний як на уроках, так і у позаурочні роботі – за окремими предметами, так і інтегруючи різні навчальні дисципліни. The article deals with museums in the education of children and youth. Many museums have started online activities, create virtual exhibitions, tours and special programs. Museum potential can be used both in lessons, as well as in extracurricular work – on individual subjects, and integrating different academic disciplines.
- ДокументСФЕРИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОГРАФІКИ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Олефіренко, Н.; Пономарьова, В.Розглянуто шляхи використання інфографіки в навчальному процесі. Інфографіка може значно полегшити засвоєння складних матеріалів, зробивши їх більш доступними для учнів. Зазначено аналіз вибіркового впливу інфографіки на процес навчання та вказує на її роль у розвитку пізнавального інтересу та розвитку творчої уяви учнів. Розкрито способи використання інфографіки на різних етапах уроку, таких як підготовка до уроку, вступ до теми, основна частина уроку, формування умінь та підведення підсумків. The ways of using infographics in the educational process areconsidered. Infographics can greatly facilitate the assimilation of complex materials, making them more accessible to students. The analysis of the selective influence of infographics on the learning process is indicated and indicates its role in the development of cognitive interest and the development of the creative imagination of students. The methods of using infographics at different stages of the lesson are disclosed, such as preparation for the lesson, introduction to the topic, the main part of the lesson, formation of skills and summing up.
- ДокументІСТОРИЧНИЙ РАКУРС РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ ГРАФІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Остапенко, Л.; Пономарьова, В.; Скачко, Н.У тезах розглянуто зростаючий інтерес до теорії графів в різних галузях наукових досліджень та її важливість у теоретичній кібернетиці, дослідженні операцій, теорії кодування та ігор. Особливий акцент робиться на історії становлення теорії графів, починаючи з розв'язання задачі сім мостів Кьонігсберга Леонардом Ейлером у XVIII столітті. Досліджується внесок Густава Кірхгофа у вивчення електричних мереж та законів Кірхгофа, а також вклад Вільяма Роу Гамільтона в поняття «гамільтонового циклу» та «гамільтонового шляху». The theses consider the growing interest in graph theory in various fields of scientific research and its importance in theoretical cybernetics, operations research, coding theory and games. Particular emphasis is placed on the history of the formation of graph theory, starting with the solution of the problem of seven Königsberg bridges by Leonard Euler in the 18th century. Gustav Kirchhoff's contribution to the study of electrical networks and Kirchhoff's laws is explored, as well as William Rowe Hamilton's contribution to the concepts of the "Hamiltonian cycle" and the "Hamiltonian path."