Перегляд за Автор "Поздняков, І."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРОФІЛАКТИКА ПОРУШЕНЬ ПОСТАВИ УЧНІВ СЕРЕДНІХ КЛАСІВ ПІД ЧАС ЗМІШАНОЇ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-10-25) Поздняков, І.Актуальність профілактичних заходів щодо попередження порушень постави (ПП) і плоскостопості серед учнів у закладах освіти обумовлена значною поширеністю у сучасних дітей цих розладів, які на фоні високого рівня статичного, сенсорного, інформаційного навантаження у період росту та розвитку організму переходять у фіксовані форми, що погіршує прогноз ефективності їх лікування і якість життя. Мета роботи – простежити вплив спеціально підібраних вправ на зміни у поставі учнів 5-х класів. Матеріали і методи: аналіз наукової та методичної літератури, педагогічне тестування, опитування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати дослідження. Результати опитування школярів показали малу залученість учнів у позанавчальну фізкультурно-спортивну діяльність. Встановлено взаємозв’язок між результатами виконання тестових вправ на силу та гнучкість у спині та порушеннями постави у учнів 5-х класів. Показані позитивні зміни у силових тестах та гнучкості спини під впливом спеціальних вправ. Висновки. Спеціально підібрані силові вправи та вправи на гнучкість, які проводяться регулярно 3 рази на тиждень впродовж 5-7 хвилин сприяють покращенню показників постави учнів середніх класів. The relevance of preventive measures for the prevention of postural disorders (PS) and flat feet among students in educational institutions is due to the significant prevalence of these disorders in modern children, which, against the background of a high level of static, sensory, informational load during the period of growth and development of the body, turn into fixed forms, which worsens prognosis of the effectiveness of their treatment and quality of life. The purpose of the work is to trace the impact of specially selected exercises on changes in the posture of 5th grade students. Materials and methods: analysis of scientific and methodical literature, pedagogical testing, survey, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics. Research results. The results of the survey of schoolchildren showed a low involvement of students in extracurricular physical culture and sports activities. The relationship between the results of performing back strength and flexibility tests and posture disorders in 5th graders was established. Positive changes in strength tests and back flexibility under the influence of special exercises are shown. Conclusions. Specially selected strength exercises and flexibility exercises, which are performed regularly 3 times a week for 5-7 minutes, contribute to improving the posture indicators of middle school students.