Перегляд за Автор "Очередько, Л. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання реверсного бігу та ходьби у тренувальному процесі гравців футзалу(Харківська державна академія фізичної культури, 2021) Ільницька, Г. С.; Очередько, Л. В.; Зелененко, Н. О.; Ільницька, Л. В.; Ільницький, С. В.У статті розглянуто, як при виконанні ходьби та бігу розвиваються і удосконалюються рухові вміння і навички не тільки у спортсменів високої кваліфікації, а й у тих, хто займається тим чи іншим видом спорту на аматорському рівні, з метою підтримки належного рівня свого здоров’я та фізичної підготовленості. Ходьба та біг спиною вперед застосовується у випадках, коли необхідно мінімізувати навантаження на колінний суглоб та зміцнити конкретні групи м'язів нижньої кінцівки. В статье рассмотрено, как при выполнении ходьбы и бега развиваются и совершенствуются двигательные умения и навыки не только у спортсменов высокой квалификации, но и у тех, кто занимается тем или иным видом спорта на любительском уровне, с целью поддержания должного уровня своего здоровья и физической подготовленности. Ходьба и бег спиной вперед применяется в случаях, когда необходимо минимизировать нагрузку на коленный сустав и укрепить конкретные группы мышц нижней конечности. This article considers how walking and running develop and improve motor skills not only in highly qualified athletes, but also in those who practice one or another sport at amateur level in order to maintain the proper level of their health and physical fitness. Walking and running backwards is used in cases where it is necessary to minimize the load on the knee joint and to strengthen specific muscle groups of the lower extremity.
- ДокументДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ВИБІР ПРОФЕСІЇ ФІЗИЧНОГО ТЕРАПЕВТА(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, ПП «Видавництво «Гілея», 2019-12) Ільницька, Г. С.; Ільницька, Л. В.; Очередько, Л. В.; Улаєва, Л. О.; Спузяк, В. Б.Підготовка фізичних терапевтів є одним із важливих питань кадрової політики країни у здоров’язберігаючій сфері, ефективне вирішення яких забезпечує успішний розвиток відновлювальної медицини як складової системи охорони здоров’я. Нормативні і змістовні основи професійної діяльності спонукають сучасних фахівців фізичної терапії до певної низки професійних знань, умінь і навичок, до основи їх формування – прямої мотивації професійного вибору. Навчальні заклади, що готують майбутніх спеціалістів з фізичної реабілітації, знаходяться у ситуації, де необхідно поєднати теорію із сучасною практикою сьогодення та здатністю вирішувати практичні проблеми, пов’язані з фізичною терапією та ерготерапією, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов. Подготовка физических терапевтов является одним из важных вопросов кадровой политики страны в здоровьесберегающей сфере, эффективное решение которых обеспечивает развитие восстановительной медицины как составляющей системы здравоохранения. Нормативные и содержательные основы профессиональной деятельности побуждают современных специалистов физической терапии до определенного ряда профессиональных знаний, умений и навыков, в основу их формирования - прямой мотивации профессионального выбора. Учебные заведения, готовящие будущих специалистов по физической реабилитации, находятся в ситуации, где необходимо соединить теорию с современной практикой настоящее и способностью решать практические проблемы, связанные с физической терапией и эрготерапией, характеризующихся комплексностью и неопределенностью условий. The preparedness of physical therapists is one of the important issues of the country's personnel policy in the field of health care, the effective solution of which ensures the successful development of restorative medicine as an integral part of the health care system. The normative and substantive bases of professional activity encourage modern specialists of physical therapy to a certain range of professional knowledge, skills and skills to the basis of their formation – direct motivation for professional choice. Educational institutions that prepare future specialists in physical rehabilitation are in a situation where it is necessary to combine theory with modern practice of the present and the ability to solve practical problems related to physical therapy and ergotherapy, characterized by complexity and uncertainty.