Перегляд за Автор "Овсієнко, В. В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументШкідливі звички та їх профілактика(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Демиденко, М. Д.; Овсієнко, В. В.В умовах ускладнення життя, між особистісних зв’язків і стосунків державний курс освітньої політики в Україні передбачає пропаганду здорового способу життя, виховання здорового молодого покоління, якому жити і працювати в новій державі. Соціально-педагогічна профілактика шкідливих звичок ґрунтується на своєчасному виявленні та виправленні негативних інформаційних, педагогічних, психологічних, організаційних факторів, що зумовлюють відхилення в психічному та соціальному розвитку дітей і молоді, у їхній поведінці, стані здоров’я, а також в організації життєдіяльності й дозвілля. В условиях усложнения жизни, межличностных связей и отношений государственный курс образовательной политики в Украине предусматривает пропаганду здорового образа жизни, воспитание здорового молодого поколения, которому жить и работать в новом государстве. Социально-педагогическая профилактика вредных привычек основывается на своевременном выявлении и исправлении негативных информационных, педагогических, психологических, организационных факторов, обусловливающих отклонения в психическом и социальном развитии детей и молодежи, в их поведении, состоянии здоровья, а также в организации жизнедеятельности и досуга. IIn the context of the increasing complexity of life, interpersonal relations and relationships, Ukraine's State policy on education provides for the promotion of a healthy lifestyle and the education of a healthy young generation to live and work in the new State. Social and pedagogical prevention of harmful habits is based on the timely identification and correction of the negative information, pedagogical, psychological and organizational factors responsible for deviations in the mental and social development of children and young people, in their behaviour and health and in the organization of their activities and leisure time.