Перегляд за Автор "Овдієнко, А."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ В УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Марцин, С. О.; Овдієнко, А.У публікації досліджено формування комунікативної компетентності на уроках розвитку мовлення в учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти. Основою концепції інклюзивної освіти є принцип, що учні різного культурного й соціального походження, а також з різними навчальними можливостями можуть мати рівні умови навчання в усіх типах закладів освіти. Навчальний предмет «Українська мова» посідає особливе місце серед шкільних предметів, оскільки є не лише об’єктом вивчення, а й засобом формування мовних, мовленнєвих умінь і навичок для повноцінного засвоєння усіх ліній змісту мовної освіти. У вимірі сучасних завдань мовної освіти всі ці лінії спрямовані на формування в учнів комунікативної компетентності. Для подолання й запобігання труднощів у формуванні комунікативних навичок в учнів з особливими освітніми потребами потрібне активне втручання вчителя в процес їх комунікативної діяльності, адже це дозволить учневі не тільки оволодіти комунікативними навичками, а й допомагає їх активному застосуванню, а це розширює можливості цих школярів вступати в комунікативну взаємодію. The publication examines the formation of communicative competence in speech development lessons for students with special educational needs in the conditions of inclusive education. The basis of the concept of inclusive education is the principle that students of different cultural and social backgrounds, as well as with different learning opportunities, can have equal learning conditions in all types of educational institutions. The educational subject "Ukrainian language" occupies a special place among school subjects, as it is not only an object of study, but also a means of forming language, speech skills and skills for the full assimilation of all content lines of language education. In terms of modern tasks of language education, all these lines are aimed at forming students' communicative competence. In order to overcome and prevent difficulties in the formation of communication skills in students with special educational needs, the active intervention of the teacher in the process of their communication activity is required, because this will allow the student not only to master communication skills, but also helps them to actively apply them, and this expands the opportunities of these students to enter communicative interaction.