Перегляд за Автор "Носова, В. В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ УМІНЬ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Носова, В. В.Стаття присвячена формуванню технологічних умінь школярів. Технологічні уміння розглянуто в чотирьох аспектах: здатність дотримуватися технологічного процесу розв’язання поставленого завдання (уміння реалізовувати окремі, відносно незалежні етапи, кожний з яких спрямований на отримання певного результату); здатність до використання технічних пристроїв для виконання завдання – роботів, 3D- принтера, електронних планшетів, ксерокса, фото й відеокамери, виробничих станків тощо; здатність до застосування інформаційно-комунікаційних технологій для реалізації поставлених завдань – уміння здійснювати пошук необхідної інформації, визначати її релевантність, опановувати нові інформаційно-комунікаційні сервіси та програмні засоби для реалізації задуму; здатність до конструювання та моделювання. The article is devoted to the formation of technological skills of schoolchildren. Technological skills are considered in four aspects: the ability to follow the technological process of solving the task (the ability to implement separate, relatively independent stages, each of which is aimed at obtaining a certain result); the ability to use technical devices to perform the task - robots, 3D-printer, electronic tablets, photocopier, photo and video camera, production machines, etc.; the ability to use information and communication technologies for the implementation of tasks - the ability to search for the necessary information, determine its relevance, master new information and communication services and software tools for the implementation of the plan; ability to design and model.