Перегляд за Автор "Носик, Д. В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ У ПОГЛИБЛЕНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Носик, Д. В.Наукова робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми методичних особливостей розв’язування економічних задач у поглибленому курсі математики профільної школи. У роботі схарактеризовано основні проблеми методичних особливостей розв’язування економічних задач у поглибленому курсі математики профільної школи, обґрунтовано теоретико-практичні основи методичних особливостей розв’язування економічних задач у поглибленому курсі математики профільної школи, зокрема: проведено аналіз літератури з проблеми дослідження; проаналізовано та визначено суть ключових понять дослідження; визначено методичні особливості розв’язування економічних задач у поглибленому курсі математики профільної школи; розроблено елективний курс з навчання розв’язанню економічних задач у поглибленому курсі математики профільної школи, проаналізовано результати роботи. The scientific work is a theoretical-experimental study of the problem of methodological features of solving economic problems in an advanced course of mathematics of a specialized school. The work characterizes the main problems of the methodological features of solving economic problems in the advanced course of mathematics of a specialized school, substantiates the theoretical and practical foundations of the methodological features of solving economic problems in the advanced course of mathematics of a specialized school, in particular: an analysis of the literature on the research problem is carried out; analyzed and determined the essence of the key concepts of the study; methodical features of solving economic problems in the advanced course of mathematics of a specialized school are determined; an elective course on learning to solve economic problems in an advanced mathematics course of a specialized school was developed, the results were analyzed and conclusions were drawn.