Перегляд за Автор "Наглюк, О. А."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРоль організаційно-психологічних факторів в адаптації студентів до навчання у ЗВО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-10-26) Підчасов, Є. В.; Наглюк, О. А.В статті розглянута соціально-психологічна адаптація студентів першого курсу до умов навчання у ЗВО. Вона має багато аспектів. Серед них можна виділити соціально-психологічний (мотивація навчання, клімат у студентській групі, взаємодія з одногрупниками, куратором, викладачами) та організаційно-психологічний (умови навчання, навчальні програми, позанавчальні заходи, довузівська підготовка). Щоб адаптація була успішною необхідний позитивний гармонійний розвиток усіх її аспектів, тому на ці сторони навчання у ЗВО треба більше звертати уваги. В статье рассмотрена социально-психологическая адаптация студентов первого курса к условиям обучения в учреждениях высшего образования. Она имеет много аспектов. Среди них можно выделить социально-психологический (мотивация учения, климат в студенческой группе, взаимодействие с одногруппниками, куратором, преподавателями) и организационно-психологический (условия обучения, учебные программы, внеучебные мероприятия, довузовская подготовка). Чтобы адаптация была успешной необходим положительный гармоничное развитие всех ее аспектов, поэтому на эти стороны учения в учреждениях высшего образования надо больше обращать внимания. The article deals with the socio-psychological adaptation of first-year students to the conditions of learning in higher education institutions. It has many aspects. Among them are socio-psychological (learning motivation, climate in student group, interaction with classmates, supervisor, teachers) and organizational-psychological (learning environment, curricula, extracurricular activities, pre-university training). For adaptation to be successful it is necessary to have positive harmonious development of all its aspects, so more attention should be paid to these aspects of learning in higher education institutions.