Перегляд за Автор "Мірошниченко О."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСУЧАСНІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Бойчук, Ю.; Омельченко, П.; Мірошниченко О.У публікації проаналізовано здоров’язбережувальні освітні технології в інклюзивній освіті. Мета цих технологій – формування усвідомленого ставлення до здоров’я та життя людини; накопичення знань про здоров’я й розвиток вмінь і навичок зберігати та підтримувати його, що дозволяє самостійно й ефективно вирішувати завдання здорового способу життя та безпечної поведінки; завдання, пов’язані з наданням елементарної медичної, психологічної самодопомоги та взаємодопомоги. Інклюзивна освіта – це освіта, у якій всі, незважаючи на свої фізичні, інтелектуальні та інші особливості, залучені до загальної системи освіти та навчаються в загальноосвітніх школах і закладах вищої освіти разом зі своїми однолітками. На сьогоднішній день здоров’язбережувальні технології – актуальне завдання всієї освітньої системи. Вони реалізуються на підставі особистісно орієнтованого підходу і належать до тих життєво важливих факторів, завдяки яким люди навчаються жити разом. Зазначено, що здоров’язбережувальні технології складаються з диференційованого навчання, раціональної організації уроку, створення сприятливого психологічного клімату, зорової гімнастики, динамічних пауз. The publication analyses health-saving educational technologies in inclusive education. The purpose of these technologies is to form a conscious attitude to human health and life; accumulation of knowledge about health and development of skills and abilities to preserve and maintain it, which allows to independently and effectively solve the problems of a healthy lifestyle and safe behaviour; tasks related to the provision of basic medical, psychological self-help and mutual assistance. Inclusive education is education in which everyone, regardless of their physical, intellectual and other characteristics, is involved in the general education system and studies in secondary schools and higher education institutions together with their peers. Today, health-saving technologies are an urgent task for the entire educational system. They are implemented on the basis of a personality-oriented approach and are among the vital factors that help people learn to live together. It is noted that health-saving technologies consist of differentiated teaching, rational organisation of the lesson, creation of a favourable psychological climate, visual gymnastics, dynamic pauses.