Перегляд за Автор "Міллєр, Г."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ПІРАМІДА» З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ 3D МОДЕЛЕЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Міллєр, Г.; Жерновникова, О.У статті досліджено використання комп'ютерних 3D моделей на уроках математики, що відкриває нові можливості для вивчення стереометрії, зокрема теми «Піраміда». Наведено деякі приклади використання комп'ютерних 3D моделей на уроках з теми «Піраміда». Зазначено, що використання комп'ютерних 3D моделей на уроках математики має багато переваг і може зробити процес навчання більш ефективним та цікавим. 3D моделі дозволяють учням краще зрозуміти стереометричні поняття, розвинути просторову уяву та навички вимірювання, а також розв'язувати стереометричні задачі. The article examines the use of computer 3D models in mathematics lessons, which opens up new opportunities for studying stereometry, in particular the topic "Pyramid". Some examples of the use of computer 3D models in lessons on the topic "Pyramid" are given. It is noted that the use of computer 3D models in mathematics lessons has many advantages and can make the learning process more effective and interesting. 3D models allow students to better understand stereometric concepts, develop spatial imagination and measurement skills, and solve stereometric problems.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Скидан, Р.; Ходацька, Д.; Міллєр, Г.Стаття присвячена висвітленню особливостей вивчення математики в умовах інклюзивної освіти. Автори розглядають принципи інклюзивного навчання, методи та прийоми роботи з учнями з особливими освітніми потребами, а також наводять практичні поради для вчителів математики. The article is devoted to highlighting the peculiarities of studying mathematics in the conditions of inclusive education. The authors consider the principles of inclusive education, methods and techniques of working with students with special educational needs, and also provide practical advice for mathematics teachers.