Перегляд за Автор "Мулюкова, Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕкологічне виховання учнів молодшого шкільного віку із застосуванням екологічних тренінгів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Мулюкова, Ю.У публікації розглянуто екологічне виховання учнів молодшого шкільного віку із застосуванням екологічних тренінгів. Екологічний тренінг – це комплексна форма екологічного виховання, спрямована на корекцію екологічної свідомості особистості. Вона активізує потреби учнів в емоційно позитивному сприйнятті природних об’єктів, розвиває розуміння цілісності природного світу та допомагає подолати прагматичний підхід до об’єктів природи. Зазначено, що головною метою тренінгів є виховання у учня «екології душі» як найважливішої умови етичного відношення до природи. The publication deals with environmental education of primary school students using environmental training. Environmental training is a complex form of environmental training education aimed at correcting the environmental consciousness of the individual. It activates the needs of students in an emotionally positive perception of natural objects, develops an understanding of the integrity of the natural world and helps to overcome a pragmatic approach to natural objects. It is noted that the main goal of the trainings is to educate the student in the "ecology of the soul" as the most important condition for an ethical relationship to nature.
- ДокументЕкологічні тренінги як площина для екологічного виховання молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Мулюкова, Ю.У тезах висвітлено екологічні тренінги як площину для екологічного виховання молодших школярів. Еколого-психологічний тренінг – комплексна форма екологічного виховання, основана на методології соціально-психологічного тренінгу і спрямована на корекцію екологічної свідомості особистості. Метод екологічних експертацій полягає в педагогічній актуалізації емоційно насичених очікувань від майбутніх контактів особистості зі світом природи. Зауважено, що аналіз педагогічного досліду з проблеми дає підстави стверджувати, що використання екологічних тренінгів у початковій ланці освіти сприяють вихованню «екології душі» учнів. The theses highlight ecological trainings as a plane for ecological education of younger schoolchildren. Environmental-psychological training is a complex form of environmental education, based on the methodology of social-psychological training and aimed at correcting the environmental consciousness of an individual. The method of ecological examinations consists in the pedagogical actualization of emotionally saturated expectations from the future contacts of the individual with the natural world. It is noted that the analysis of the pedagogical research on the problem gives grounds for asserting that the use of ecological trainings in the initial link of education contribute to the education of the "ecology of the soul" of students.