Перегляд за Автор "Могилка, О. П."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСТУПУ ДО ПОСЛУГ ЗІ ЗМЕНШЕННЯ ШКОДИ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ГРУП РИЗИКУ ЩОДО ІНФІКУВАННЯ НА ВІЛ ПІД ЧАС ВІЙНИ(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2024-09-26) Костіна, В. В.; Могилка, О. П.У публікації здійснено аналіз наукових досліджень та практики надання соціальних послуг в умовах державних соціальних інституцій системи охорони громадського здоров’я та неурядових організацій на початку війни в Україні. Виокремлено ризики отримання соціальних послуг для уразливих груп. Наведено досвід благодійної організації «Харківський благодійний фонд «Благо», що вирішує низку нових соціальних проблем та викликів зі зменшення шкоди для представників груп ризику щодо інфікування на ВІЛ в умовах війни із залученням міжнародних донорів для реалізації актуальних соціальних проєктів. The publication analyses scientific research and practice of social services provision in the context of state social institutions of the public health system and non-governmental organisations at the beginning of the war in Ukraine. The risks of receiving social services for vulnerable groups are highlighted. The experience of the Kharkiv Charitable Foundation ‘Blago’, a charitable organisation that addresses a number of new social problems and challenges in harm reduction for representatives of groups at risk of HIV infection in the context of war, with the involvement of international donors to implement relevant social projects, is presented.
- ДокументСОЦІАЛЬНЕ ПРОЄКТУВАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ В УКРАЇНІ: ДОСЯГНЕННЯ ТА НОВІ ВИКЛИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-10-27) Могилка, О. П.; Костіна, В. В.У статті проаналізовано особливості здійснення соціально-проєктних пропозицій в умовах воєнного стану, зміну запитів на надання соціальної допомоги, на основі аналізу досвіду проведення конкурсу мінігрантів виявлено низку певних труднощів та перешкод, що можуть впливати на якість виконання проєктних пропозицій надавачами соціальних послуг, окреслено умови для підвищення ефективності соціально-проєктної діяльності, а також визначено напрями для розширення її можливостей в умовах воєнного стану. The article analyzes the peculiarities of the implementation of social project proposals in the conditions of martial law, changes in requests for the provision of social assistance, based on the analysis of the experience of holding a mini-grant competition, outlined are certain difficulties and obstacles that can affect the quality of the implementation of project proposals by social service providers, conditions for increasing the effectiveness of social project activity are specified, as well as defined directions for expanding its capabilities in the conditions of martial law.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2010) Костіна, В. В.; Мельник, Ю. Б.; Микитюк, С. О.; Могилка, О. П.; Яресько, К. В.У посібнику наведено робочі програми в соціальних інститутах (ЗНЗ, соціальних службах та ін.), які є компонентом підготовки студентів 5 курсу вищих навчальних закладів педагогічного фаху зі спеціальності "соціальна педагогіка", розкрито способи оволодіння професійними функціями соціального педагога, наведено методичний інструментарій тощо. Ця практика виступає важливою умовою формування майбутнього професіоналізму соціального педагога. В пособии даны рабочие программы для социальных институтов (школ, социальных служб и др.), которые являются компонентами подготовки студентов 5 курса высших учебных заведений педагогического профиля по специальности "социальная педагогика", раскрыто способы овладения профессиональными функциями социального педагога, подан методический инструментарий и т. п. Эта практика выступает важным условием формирования будущего профессионализма социального педагога. The manual contains work programs in social institutes (CEE, social services, etc.), which are a component of training 5th year students of higher educational institutions in the specialty "social pedagogy", reveals ways to master the professional functions of a social pedagogue, methodological tools and more. This practice is an important condition for the formation of future professionalism of the social educator.