Перегляд за Автор "Михайленко, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ООП(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Іванова, М.; Михайленко, А.У публікації розглянуто використання арт-терапевтичних технологій в роботі з дітьми з ООП. Арт-терапія надає дітям можливість розкривати свій внутрішній світ, виражати свої думки, почуття та емоції через мистецтво, що особливо корисно для дітей, які мають обмежені способи комунікації. Зазначено, що використання арт-терапевтичних технологій може бути ефективним інструментом для створення оптимального навчального середовища, покращити якість навчання та сприяти загальному розвитку дітей з різними потребами. The publication examines the use of art therapy technologies in working with children with OOP. Art therapy gives children the opportunity to reveal their inner world, express their thoughts, feelings and emotions through art, which is especially useful for children who have limited means of communication. It is noted that the use of art therapy technologies can be an effective tool for creating an optimal learning environment, improving the quality of learning and promoting the overall development of children with various needs.
- ДокументМОНІТОРИНГ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Гавриш, І.; Михайленко, А.У публікації розглянуто засоби моніторингу контролю за навчальним процесом у загальноосвітніх навчальних закладах. Зазначено, що цілі та завдання моніторингу залежать від обраного об’єкта моніторингу та від обраного типу моніторингу в кожному конкретному випадку. Моніторинг навчального процесу та успішності учнів не дає повної інформації про особистісний розвиток школяра, але дозволяє відслідковувати динаміку розвитку його навчання. The publication discusses the means of monitoring control over the educational process in general education institutions. It is noted that the goals and objectives of monitoring depend on the selected object of monitoring and the type of monitoring chosen in each case. Monitoring of the educational process and student performance does not provide complete information about personal development of a student, but allows you to track the dynamics of his or her learning.