Перегляд за Автор "Мерзлякова, К."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSTEM-освіта як один з пріоритетів модернізації сучасної освіти в Україні(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Мерзлякова, К.У статті розглянуто STEM-освіту, яка стала одним із пріоритетів модернізації освіти в Україні та складовою частиною державної політики, що спрямована на розвиток STEM-компетентностей особистості, її світогляду та цінностей, через застосування математичних, наукових, технічних знань, умінь та навичок, задля розв’язання проблем у реальному житті. Впровадження STEM-освіти у шкільну систему навчання є пріоритетним завданням модернізації освіти з підвищення рівня конкурентоспроможності національної економіки нашої країни та одним із важливих факторів інноваційної діяльності у сфері освіти. The article examines STEM education, which has become one of the priorities of the modernization of education in Ukraine and a component of the state policy aimed at the development of STEM competencies of the individual, his worldview and values, through the application of mathematical, scientific, technical knowledge, abilities and skills, for solving problems in real life. The introduction of STEM education into the school education system is a priority task of modernizing education to increase the level of competitiveness of the national economy of our country and one of the important factors of innovative activity in the field of education.
- ДокументОсобливості прописів для навчання письма ліворуких дітей(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Мерзлякова, К.У публікації досліджено питання навчання письму ліворуких дітей. Методика навчання ліворуких дітей спирається на наочність, образність, емоційність у процесі вивчення матеріалу. Вчителі мають привчати учнів до самостійного отримання знань, використовувати прийоми заохочення, похвалу на уроках та намагатися не ставити оцінки за виконану роботу. Зазначено, що навчання письма ліворуких дітей має відбуватися за допомогою спеціально розроблених прописів, які враховують особливості учнів із домінантною лівою рукою. Вчителі мають організовувати робочий простір так, щоб під час письма чи малювання світло падало з правого боку, шкільне приладдя знаходилося з лівого, а зошити були адаптованими. Створення необхідних умов для успішного навчання школярів є запорукою розвитку дитини. The publication examines the issue of teaching left-handed children to write. The method of teaching left-handed children is based on visuality, imagery, emotionality in the process of studying the material. Teachers should teach students to independently acquire knowledge, use methods of encouragement, praise in lessons and try not to give grades for the work done. It is noted that teaching left-handed children to write should be done with the help of specially developed scripts that take into account the characteristics of students with a dominant left hand. Teachers should organize the workspace so that when writing or drawing, light falls on the right side, school supplies are on the left, and notebooks are adapted. Creating the necessary conditions for the successful education of schoolchildren is the key to a child's development.