Перегляд за Автор "Масич, В."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІКТ У КЛАСАХ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Масич, В.; Чернишева, В.Актуальність теми полягає в ідеї модернізації української освіти, забезпеченні потреб в диференційному підході до навчання дітей з особливими освітніми потребами. Важливим аспектом є професійна підготовка вчителя, що включає в себе використання сучасних методів та технологій в інклюзивному навчальному середовищі. У статті розглядається проблема навчання дітей з особливими освітніми потребами на уроках фізики за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. The relevance of the topic lies in the idea of modernizing Ukrainian education, meeting the needs for a differentiated approach to the education of children with special educational needs. Another important aspect is the professional training of teachers, which includes the use of modern methods and technologies in an inclusive learning environment. The article addresses the issue of teaching children with special educational needs in physics classes using information and communication technologies.
- ДокументВІРТУАЛЬНИЙ ФІЗИЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ФІЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Масич, В.; Мороз, О.Віртуальний фізичний експеримент – важливий елемент сучасного навчання фізики. Тому віртуальний фізичний експеримент у закладах загальної середньої освіти заслуговує особливої уваги. Значення такого експерименту зростає в умовах змішаної та дистанційної форми навчання. A virtual Physics Experiment is an important element of modern Physics training. Therefore, the virtual Physical Experiment in institutions of general secondary Education deserves special attention. The importance of such an Experiment increases in the conditions of mixed and distance learning.
- ДокументЕТАПИ СТВОРЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ ДО РОЗДІЛУ «РУХ І ВЗАЄМОДІЯ» У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Ловчикова, В.; Масич, В.Розробка методичного забезпечення з фізики для проведення лабораторних робіт у дистанційній формі є важливою задачею, особливо в базовій школі. Відповідно до розділу «Рух і взаємодія. Закони збереження», ця робота передбачає вивчення основних законів руху та взаємодії тіл, а також законів збереження кількості руху, механічної енергії й імпульсу. Таке методичне забезпечення покликане створити можливості для здобувачів освіти вивчати фізичні закони, виконувати відповідні лабораторні роботи, навіть у віддаленому режимі. The development of methodological support in physics for laboratory work in remote form is an important task, especially in basic school. According to the section “Movement and interaction. Laws of conservation", this work involves the study of the basic laws of movement and interaction of bodies, as well as the laws of conservation of the amount of movement, mechanical energy and momentum. Such methodical support is designed to create opportunities for students to study physical laws, perform appropriate laboratory work, even remotely.
- ДокументЗастосування творчих методів навчання в процесі навчання фізики в ЗЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Литвинова, А.; Масич, В.В статті розглянуто використання на уроках фізики творчих методів, які підвищують рівень розвитку творчого мислення учня та дозволяють оволодівати компетенціями. Відомо, що креативність впливає на професійний та життєвий успіх людини, тому творчі методи необхідно активно використовувати на уроках фізики для кращого розуміння матеріалу та розвитку здібностей здобувачів освіти. The article considers the use of creative methods in physics lessons, which increase the level of development of creative thinking of the student and allow to master competencies. It is known that creativity affects the professional and life success of a person, so creative methods should be actively used in physics lessons for better understanding of the material and development of students' abilities.
- ДокументМетодична підготовка майбутніх учителів як складова формування готовності до професійної педагогічної діяльності(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2022) Пономарьова, Н.; Боярська-Хоменко, А.; Жерновникова, О.; Масич, В.; Олефіренко, Н.Стаття присвячена аналізу досвіду впровадження цілісної концепції методичної підготовки майбутніх учителів як складової формування їх готовності до подальшої професійної педагогічної діяльності на фізико-математичному факультеті Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Розкрито сутність, мету, завдання, підходи, принципи, зміст, форми та методи методичної підготовки майбутніх учителів фізики, математики та інформатики, а також магістрів з освітніх, педагогічних наук. Методична підготовка майбутніх учителів розглядається як така, що має забезпечити синтез предметних, психолого-педагогічних та методичних знань, умінь, навичок та особистісних якостей здобувачів вищої педагогічної освіти. До основи розробки концепції методичної підготовки майбутніх учителів покладено інтеграцію таких методологічних підходів як системний, особистісно-орієнтований, акмеологічний, компетентнісний, діяльнісний, синергетичний. До принципів методичної підготовки майбутніх учителів віднесено такі: послідовності, наступності і систематичності; науковості та актуальності (знань і професійних умінь); системності; зв'язку теорії з практикою; свідомості, активності і самостійності; аксіологічності, інтегрованості, прогностичності, інноваційності, опори на власний практичний досвід. Схарактеризовано методичну підготовку майбутніх учителів як наскрізну, яка здійснюється протягом усього періоду їх навчання і за сутністю полягає в інтегруванні предметних, загальних психолого-педагогічних, методичних знань та досвіду власної практичної діяльності за фахом. Висвітлено особливості методичної підготовки майбутніх учителів в залежності від спеціалізації та рівня вищої освіти — фізика, математика, інформатика, магістрів з освітніх, педагогічних наук. Упровадження розробленої концепції методичної підготовки майбутніх учителів дозволяє забезпечити передумови для створення траєкторії їх подальшого професійного розвитку, зорієнтованої на їх особистісне та професійне зростання, успішну професійну самореалізацію. The article is devoted to the analysis of the experience of implementing the holistic concept of methodical training of future teachers as a component of their readiness for further professional pedagogical activity at the Faculty of Physics and Mathematics of Kharkiv H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The essence, purpose, tasks, approaches, principles, content, forms and methods of methodical training of future teachers of physics, mathematics and computer science, as well as masters in educational and pedagogical sciences are revealed. Methodical training of future teachers is considered as one that should provide a synthesis of subject, psychological, pedagogical and methodological knowledge, skills, abilities and personal qualities of applicants for higher pedagogical education. The development of the concept of methodical training of future teachers is based on the integration of such methodological approaches as systemic, personality-oriented, acmeological, competence, activity, synergetic. The principles of methodological training of future teachers include the following: consistency, continuity; scientificity and relevance (knowledge and professional skills); systematicity; connection of theory with practice; consciousness, activity and independence; axiology, integration, predictability, innovation, reliance on their own practical experience. The methodical training of future teachers is characterized as end-to-end, which is carried out throughout the period of their training and essentially consists in the integration of subject, general psychological and pedagogical, methodological knowledge and experience of their own practical activities in the specialty. Features of methodical training of future teachers depending on specialization and level of higher education — physics, mathematics, computer science, masters in educational, pedagogical sciences are covered. Implementation of the developed concept of methodical training of future teachers allows to provide preconditions for creation of a trajectory of their further professional development focused on their personal and professional growth, successful professional self-realization.
- ДокументМЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ З ФІЗИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Племянник, Д.; Масич, В.У статті розглянуто методичне забезпечення для вивчення занять з фізики в дистанційному режимі, що стає ключовим завданням для забезпечення ефективного освітнього процесу. При розробці методичного забезпечення з фізики у розділі «Магнітні явища» для базової школи для проведення лабораторних робіт у дистанційній формі важливо врахувати особливості навчання здобувачів на віддаленій платформі. Перш за все, потрібно підібрати такі завдання та вправи, які були б доступні та зрозумілі для тих хто навчається, а також відповідали б вимогам навчальної програми. Одним із ключових аспектів методичного забезпечення є акцент на лабораторній роботі. Лабораторні вправи дозволяють здобувачам середньої освіти не лише теоретично ознайомитися з магнітними явищами, але й практично спостерігати їх наочний ефект. Це робить процес вивчення більш доступним та зрозумілим, а також розвиває в учнів навички аналітичного і творчого мислення. The article deals with methodical support for studying physics classes in distance mode, which becomes a key task for ensuring an effective educational process. When developing methodological support in physics in the section "Magnetic phenomena" for a basic school for conducting laboratory work in a remote form, it is important to take into account the peculiarities of training students on a remote platform. First of all, you need to choose such tasks and exercises that would be accessible and understandable for those who study, as well as meet the requirements of the curriculum. One of the key aspects of methodological support is the emphasis on laboratory work. Laboratory exercises allow students of secondary education not only to theoretically familiarize themselves with magnetic phenomena, but also to practically observe their visual effect. This makes the learning process more accessible and understandable, and also develops students' analytical and creative thinking skills.
- ДокументПсихолого-педагогічні засади формування фізичної компетентності в учнів ЗЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Потапова, Т.; Масич, В.В статті розглянуто формування фізичної компетентності в учнів базової й старшої школи. Зазначено, що значне підвищення інтересу учнів до фізики можна активізувати за рахунок проблемності і емоціональності викладу навчального матеріалу. Таким чином, можна стверджувати, що психолого-педагогічними засадами формування фізичної компетентності в учнів ЗЗСО є ланка взаємопов‘язаних вимог: відповідність віковим та індивідуальним особливостям; підтримання високої мотивації до вивчення фізики; застосування доцільних педагогічних технологій. The article deals with the formation of physical competence in pupils of basic and high school. It is noted that a significant increase in students' interest in physics can be activated by problematic and emotional presentation of educational material. Thus, it can be argued that the psychological and pedagogical principles of formation of physical competence in students of general secondary education is a link of interrelated requirements: compliance with age and individual characteristics; maintaining high motivation to study physics; application of appropriate pedagogical technologies.