Перегляд за Автор "Марченко, В. В."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМеханізм впровадження електронного урядування в органах виконавчої влади(Ужгородський національний університет ; Всеукраїнська громадська організація "Майбутнє країни", 2016-03) Марченко, В. В.У статті проаналізовано та узагальнено теоретико-правові підходи до розуміння сутності «механізму державного управління», «адміністративно-правового механізму». Запропоновано авторське визначення поняття «механізму впровадження електронного врядування в органах виконавчої влади». Досліджено етапи і структуру механізму впровадження електронного урядування в органах виконавчої влади в Україні. В статье проанализированы и обобщены теоретико-правовые подходы к пониманию сущности «механизма государственного управления», «административно-правового механизма». Предложено авторское определение понятия «механизма внедрения электронного управления в органах исполнительной власти». Исследованы этапы и структура механизма внедрения электронного управления в органах исполнительной власти в Украине. The article analyzed and summarized the theoretical and legal approaches to under-standing the essence of “mechanism of public management”, “administrative and legal mechanism”. The author’s definition of “the implementation mechanism of e-governance in the executive branch” was proposed. The stages and structure of the implementation mechanism of e-governance in the executive power in Ukraine were investigated.
- ДокументМиротворчі операції ООН України: історія і сучасність(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-07-15) Марченко, В. В.Висвітлено історію розвитку миротворчої діяльності ООН та участі в ній українських миротворців. Звернено увагу на виникнення понять та термінів щодо цієї діяльності. Наголошено на необхідності розробки The speech is devoted to the history of the development of UN peacekeeping activity and to the participation of Ukrainian peacekeepers in it as well. The attention to the emergence of concepts and terms related to this activity is drawn. The necessity of development of consistent state measures to ensure the effectiveness of international military cooperation is emphasized.послідовних державних заходів із забезпечення ефективності міжнародного військового співробітництва.
- ДокументМІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО УРЯДУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Домбровська, А. В.; Марченко, В. В.У статті проаналізовано основні функції Міністерства оборони України як центрального органу виконавчої влади. Досліджено проблему реформування системи державного управління, зокрема сектора оборони України. Метою статті є вирішення проблеми впровадження електронного урядування в управлінську систему Міністерства оборони України як ключового напряму реформування сектора оборони України. Серед заходів реформування системи державного управління визначено децентралізацію функцій держави та бюджетних ресурсів, відкритість, прозорість та підзвітність державних органів, а також впровадження електронного урядування – форми організації державного управління, яка сприяє підвищенню ефективності, відкритості та прозорості діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування з використанням інформаційно-телекомунікаційних технологій для формування нового типу держави, орієнтованої на задоволення потреб громадян. Запропоновано впровадження електронного урядування в сферу електронних систем обліку матеріально-технічних ресурсів Збройних сил України, створення електронного реєстру військовозобов’язаних, електронного документообігу. В статье проанализированы основные функции Министерства обороны Украины как центрального органа исполнительной власти. Исследована проблема реформирования системы государственного управления, в частности сектора обороны Украины. Целью статьи является решение проблемы внедрения электронного правительства в управленческую систему Министерства обороны Украины как ключевого направления реформирования сектора обороны Украины. Среди мер по реформированию системы государственного управления обозначены децентрализация функций государства и бюджетных ресурсов, открытость, прозрачность и подотчетность государственных органов, а также внедрение электронного правительства – формы организации государственного управления, способствующего повышению эффективности, открытости и прозрачности деятельности органов государственной власти и органов местного самоуправления с использованием информационно-телекоммуникационных технологий для формирования нового типа государства, ориентированного на удовлетворение потребностей граждан. Предложено внедрение электронного правительства в сферу электронных систем учета материально-технических ресурсов Вооруженных сил Украины, создание электронного реестра военнообязанных, электронного документооборота. The article analyzes the main functions of the Ministry of Defense of Ukraine as a central executive body. The problem of reforming the public administration system, in particular the defense sector of Ukraine, has been investigated. The purpose of the article is to solve the problem of introducing e-government in the management system of the Ministry of Defense of Ukraine as a key area of reforming the defense sector of Ukraine. Among the measures to reform the public administration system there are the decentralization of state functions and budgetary resources, openness, transparency and accountability of state bodies, as well as the introduction of e-government, a form of public administration organization that contributes to increasing the efficiency, openness and transparency of the activities of public authorities and local self-government bodies. The use of information and telecommunication technologies to form a new type of state focused on meeting the needs of citizens. The introduction of electronic government in the field of electronic systems of accounting for material and technical resources of the Armed Forces of Ukraine, the creation of an electronic register of persons liable for military service, electronic document circulation is proposed.
- ДокументПОНЯТТЯ ОБ’ЄКТА І ПРЕДМЕТА ЕЛЕКТРОННОГО УРЯДУВАННЯ В ОРГАНАХ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ УКРАЇНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017-09-04) Марченко, В. В.У статті проаналізовані та узагальнені теоретико-правові підходи до визначення сутності понять «об’єкт» і «предмет», у результаті чого були запропоновані авторські визначення об’єкта і предмета електронного урядування в органах виконавчої влади. В статье проанализированы и обобщены теоретико-правовые подходы к определению сущности понятий «объект» и «предмет», в результате чего были предложены авторские определения объекта и предмета электронного управления в органах исполнительной власти. The concept of object and subject of e-governance in executive authority. The paper analyzed and summarized the different theoretical and legal approaches to defining the essence of the concepts of «object» and «subject». Thus the author'sdefinitions of the object and the subject of e-governance in the executive branch were proposed.
- ДокументФормування професійної компетентності майбутніх правознавців(Бара́нів-Сандоми́рський, Польща, 2018) Марченко, В. В.Обгрунтовано формування професійної компетентності майбутніх правознавців. Професійна компетентність майбутніх правознавців, яка визначається як комплексна характеристика фахівця, що виявляється в конкретній професійній діяльності та включає знання, уміння, навички, здібності, досвід, мотивацію і особистісні властивості, формується в ході: засвоєння студентами матеріалу фахових навчальних дисциплін; забезпечення засвоєння національних та міжнародних нормативно-правових актів ; організації позааудиторної роботи правничого спрямування ; участі у діяльності органів студентського самоврядування та ін. Обосновано формирование профессиональной компетентности будущих правоведов. Профессиональная компетентность будущих правоведов, которая определяется как комплексная характеристика специалиста, оказывается в конкретной профессиональной деятельности и включает знания, умения, навыки, способности, опыт, мотивацию и личностные свойства, формируется в ходе: усвоение студентами материала профессиональных учебных дисциплин; обеспечение усвоения национальных и международных нормативно-правовых актов; организации внеаудиторной работы юридического направления; участия в деятельности органов студенческого самоуправления и др. The formation of professional competence of future lawyers is grounded. Professional competence of future lawyers, which is defined as a complex characteristic of a specialist, turns out to be in a specific professional activity and includes knowledge, skills, abilities, abilities, experience, motivation and personality traits, is formed in the course of: students' mastering of material from professional academic disciplines; ensuring the assimilation of national and international legal acts; organization of extracurricular work of the legal direction; participation in the activities of student government, etc.
- ДокументЩОДО ПРОБЛЕМ СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ПУБЛІЧНОГО ТА МІЖНАРОДНОГО ПРИВАТНОГО ПРАВА(Wydawnictwo: MANS w Łomży, H. S. Skovoroda KhNPU, 2024-03-29) Марченко, В. В.; Шевченко, Л. А.У публікації досліджено питання співвідношення міжнародного публічного права з міжнародним приватним правом, які потребують особливої уваги правознавців, оскільки невирішені питання в цьому напрямі можуть породжувати різноманітні виклики та проблеми, оскільки існують відмінності в сферах застосування цих галузей права, механізмах забезпечення виконання та підходах до вирішення правових питань. Вирішення цих проблем потребує мультидисциплінарного підходу за участю вчених-юристів, політиків, міжнародних організацій, інших фахівців для розробки узгоджених і ефективних рішень, які сприяють правовій визначеності, міжнародній співпраці та захищають права та інтереси фізичних і юридичних осіб у глобальному правовому просторі. The publication examines the issue of the relationship between public international law and international private law, which require the special attention of legal scholars, since unresolved issues in this direction can give rise to various challenges and problems, since there are differences in the areas of application of these branches of law, enforcement mechanisms and approaches to solving legal issues. questions Solving these problems requires a multidisciplinary approach with the participation of legal scholars, politicians, international organizations, and other specialists to develop coherent and effective solutions that promote legal certainty, international cooperation, and protect the rights and interests of individuals and legal entities in the global legal space.