Перегляд за Автор "Марченко, А."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПедагогічні ідеї Фрідріха Фребеля(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Марченко, А.; Боярська-Хоменко, А.В статті розглянуто педагогічні ідеї Ф. Фребеля. Він вважав що дитячий садок має бути начебто раєм для дитини, в якому ідеальні умови і мінімум подразників, які могли б заважати розвитку. Видатний педагог вважав ігри найважливішим кроком у розвитку дітей, та ввів у педагогіку термін «Freiarbeit» (вільна праця), за яким гра визнавалася як форма виховання. В перших дитячих садках діти вчилися самостійно грати з «Дарами Фребеля», садівництву, співу, танцям. The article deals with the pedagogical ideas of F. Froebel. He believed that kindergarten should be like a paradise for the child, in which ideal conditions and a minimum of stimuli that could interfere with development. The outstanding teacher considered games to be the most important step in the development of children, and introduced the term "Freiarbeit" (free work) into pedagogy, according to which the game was recognized as a form of education. In the first kindergartens children learned to independently play with "Froebel's Gifts", gardening, singing, dancing.