Перегляд за Автор "Мамай, В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНестандартні застосування похідної(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Мамай, В.; Штонда, О.В статті розглянуто таке поняття, як похідна. Похідною функції в точці називається границя відношення приросту функції до приросту аргумента при умові, що приріст аргументу прямує до нуля (і ця границя існує). Похідна активно застосовується у різних галузях науки, а не тільки у математиці. За допомогою похідної можна розраховувати доходи, популяцію, швидкість реакції, чисельність населення, електричний струм тощо. The article considers such a concept as a derivative. Derivative of a function at a point is the limit of the ratio of the increment of the function to the increment of the argument at provided that the increment of the argument tends to zero (and this limit exists). The derivative is actively used in various fields of science, not only in mathematics. By the derivative can be used to calculate income, population, reaction rate reactions, population, electric current, etc.
- ДокументІнформаційно-комунікаційні технології на уроках математики(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Мамай, В.; Суботіна, О.; Жерновникова, О.В статті розглянуто застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики, які займають важливе місце у сучасній середній освіті. Завдяки упровадженню в освітній процес різних застосунків, навчання стало продуктивнішим та цікавішим. Використання новітніх технологій сприяє розкриттю й розвитку особистісних якостей учнів. The article considers the use of information and communication technologies in mathematics lessons, which occupy an important place in modern secondary education. Thanks to the introduction of various applications in the educational process applications, learning has become more productive and interesting. The use of of the latest technologies contributes to the disclosure and development of personal qualities of students.