Перегляд за Автор "Малявіна, В. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛЯ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Малявіна, В. В.У статті розкрито особливості професіоналізму вчителя та доведено актуальність проблеми професійного розвитку вчителя у контексті сучасних вимог. Розглядаються такі компетентності вчителя: педагогічне партнерство, емоційно-етична, предметно-методична, здатність до навчання протягом життя, інноваційна. Наведено засоби управління професійним розвитком учителя. The article reveals the peculiarities of the teacher's professionalism and proves the relevance of the problem of the teacher's professional development in the context of modern requirements. The following teacher competencies are considered: pedagogical partnership, emotional-ethical, subject-methodical, ability to learn throughout life, innovative. Means of managing the teacher's professional development are given.
- ДокументУправління професійним розвитком учителя(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Малявіна, В. В.У роботі з’ясовано вимоги до професійного розвитку учителя в контексті трансформації освітнього простору та викликів часу, його сутність та рівні; розкрито зміст діяльності керівника закладу освіти з управління професійним розвитком вчителя; вивчено стан професіоналізму вчителів в закладі освіти та управління його розвитком; розроблено комплексно-цільову програму з управління професійним розвитком учителів, здійснено її експертизу та надано рекомендації щодо сприятливих умов її впровадження. The work clarified the requirements for the professional development of the teacher in the context of the transformation of the educational space and the challenges of time, its essence and levels; the content of the activity of the head of the educational institution in the management of the teacher's professional development is disclosed; the state of professionalism of teachers in the educational institution and the management of its development were studied; a comprehensive and targeted program for managing the professional development of teachers was developed, its examination was carried out and recommendations were made regarding the favorable conditions for its implementation.