Перегляд за Автор "Ліфшиць, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ У НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Кузьменко, К.; Ліфшиць, О.; Жерновникова, О.У статті наведено фундаментальні принципи, на яких ґрунтується академічна доброчесність у наукових дослідженнях та причини дотримання принципів академічної доброчесності. Академічна доброчесність є основою для якісних наукових досліджень та наукового прогресу. Дотримуючись принципів чесності, прозорості, об'єктивності та відповідальності, дослідники можуть гарантувати, що їхні роботи є надійними та сприяють розвитку знань на благо суспільства. The article provides the fundamental principles on which academic integrity in scientific research is based and the reasons for observing the principles of academic integrity. Academic integrity is the basis for quality scientific research and scientific progress. By adhering to the principles of honesty, transparency, objectivity and responsibility, researchers can ensure that their work is reliable and contributes to the development of knowledge for the benefit of society.
- ДокументЮРИДИЧНІ, ОБЛІКОВО-АУДИТОРСЬКІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В ОСВІТНІЙ СФЕРІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Проскурня, О.; Вінник, О.; Норичка, Б.; Ліфшиць, О.У статті розглядаються юридичні, обліково-аудиторські та організаційні аспекти професійної підготовки в освітній сфері. Автор описує нормативно-правову базу професійної підготовки, систему обліку та аудиту результатів цієї діяльності, а також основні принципи та методи організації освітнього процесу. Особлива увага приділяється ролі аудиту в забезпеченні якості професійної підготовки та відповідності її потребам ринку праці. The article considers the legal, accounting and auditing and organizational aspects of professional training in the educational sphere. The author describes the legal framework of professional training, the system of accounting and auditing the results of this activity, as well as the main principles and methods of organizing the educational process. Special attention is paid to the role of audit in ensuring the quality of professional training and its compliance with the needs of the labor market.