Перегляд за Автор "Лучнікова, С."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ТА ФЕЛЬДШЕРІВ У ПРОЦЕСІ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНІСТІ(КЗ СОР «Сумський фаховий медичний коледж», 2023) Лучнікова, С.; Спірякова, В.; Темченко, О.У статті розглянуто організацію самоосвітньої роботи майбутніх спеціалістів – медичних сестер та фельдшерів, яка є складним процесом і передбачає здійснення спонукання здобувачів освіти до стимулювання їхньої пізнавальної активності, розвитку креативності задля формування необхідних у майбутній професійній діяльності якостей. Професійне самовдосконалення передбачає формування характерних рис майбутнього фахівця, виступає в ролі рушія саморозвитку спеціаліста щодо самостійного оволодіння ним уміннями й навичками, необхідними для реалізації завдань професійної діяльності на високому рівні якості. Зауважено, що будучи сформованими у процесі навчання в закладі фахової передвищої підготовки компоненти самоосвітньої діяльності стануть базою для подальшого вдосконалення медичної сестри й фельдшера як спеціаліста-професіонала. The article examines the organization of self-educational work of future specialists - nurses and paramedics, which is a complex process and involves encouraging education seekers to stimulate their cognitive activity, develop creativity in order to form the qualities necessary for future professional activity. Professional self-improvement involves the formation of the characteristic features of the future specialist, acts as a driver of the specialist's self-development regarding his independent mastery of the skills and abilities necessary for the implementation of the tasks of professional activity at a high level of quality. It was noted that the components of self-education, formed in the process of training at the institution of professional advanced training, will become the basis for further improvement of the nurse and paramedic as a professional specialist.