Перегляд за Автор "Лутицька, В. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРівнева диференціація навчання математики в старшій профільній школі та особливості її реалізації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Лутицька, В. С.Стаття присвячена уточненню особливостей організації навчання математики у старших класах в умовах рівневої диференціації навчання і розробці методичних рекомендації щодо використання засобів навчання, спрямованих на реалізацію рівного доступу до якісної освіти. Статья посвящена уточнению особенностей организации обучения математике в старших классах в условиях уровневой дифференциации обучения и разработке методических рекомендации по использованию средств обучения, направленных на реализацию равного доступа к качественному образованию. The article is devoted to clarifying the features of the organization of teaching mathematics in high school in the conditions of level differentiation of education and the development of methodological recommendations on the use of teaching aids aimed at realizing equal access to quality education.
- ДокументРІВНЕВА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В СТАРШІЙ ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ЯКІСНОЇ ОСВІТИ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Лутицька, В. С.; Нелін, Є. П.В статті відображена тема рівневої диференціації навчання математики в старшій профільній школі як засіб реалізації рівного доступу до якісної освіти. Розроблена система засобів навчання для реалізації рівневої диференціації навчання математики в старшій профільній школі : маршрутна карта для організації індивідуальної освітньої траекторії учня, уточнено орієнтовні основи діяльності з розв'язування деяких завдань ЗНО з математики та система завдань для самостійної роботи учнів і запропоновані методичні рекомендації з використання цих засобів. Використання розробленої методики в процесі навчання математики показало ефективність застосування рівневої диференціації навчання математики в старшій профільній школі для реалізації рівного доступу до якісної освіти учнів старшої профільної школи і доцільність використання запропонованих засобів навчання. В статье отражена тема уровневой дифференциации обучения математике в старшей профильной школе как средство реализации равного доступа к качественному образованию. Разработана система средств обучения для реализации уровневой дифференциации обучения математике в старшей профильной школе: маршрутная карта для организации индивидуальной образовательной траектории ученика, уточнены ориентировочные основы деятельности по решению некоторых задач ВНО по математике и система заданий для самостоятельной работы учащихся и предложены методические рекомендации по использованию этих средств. Использование разработанной методики в процессе обучения математике показало эффективность применения уровневой дифференциации обучения математике в старшей профильной школе для реализации равного доступа к качественному образованию учащихся старшей профильной школы и целесообразность использования предложенных средств обучения.