Перегляд за Автор "Лошков, А. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФольклор у композиторській творчості Лесі Дичко(Харківський обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва, ТОВ «Друкарня Мадрид»о, 2019-06-21) Лошков, А. Ю.В доповіді автор звертається до композиторській творчості Лесі Дичко, яка уособлює й плідно розвиває неофольклористичний напрям музичної творчості, так званої, «другої фольклорної хвилі», що актуалізувався в 60-80-ті рр. ХХ ст. та не втрачає своєї мистецької енергії в музичній царині і нині. В докладе автор обращается к композиторскому творчеству Леси Дычко, которая олицетворяет и плодотворно развивает неофольклористическое направление музыкального творчества, так называемой, «второй фольклорной волны» 60-80-е гг. ХХ , которое и сегодня не потеряло своей художественной энергии в музыкальном мире. In the report, the author refers to the composer's work of Lesya Dichko, who personifies and fruitfully develops the neo-folkloric direction of musical creativity, the so-called "second folk wave", which was actualized in the 1960's and 1980's. but it does not lose its artistic energy in the musical realm today.
- ДокументФортепіанна музика в системі індивідуального композиторського стилю Л. Дичко(Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2020) Лошков, А. Ю.Розглянуто фортепіанну сферу композиторського самовираження Лесі Дичко. Розкрито світоглядні засади авторського світу композиторки, що визначають концептосферу її музики, впливають на специфіку індивідуального стилю та характер фортепіанного мислення. Окреслено мистецькі детермінанти, передумови й імпульси фортепіанної музики Л. Дичко; виявлено її роль у контексті цілісної творчості сучасного майстра. Визначено програмну сутність, образно-художній зміст та жанрово-семантичну специфіку фортепіанних творів української авторки. Відзначено риси синестезії, візуально-просторових асоціацій у фортепіанних опусах Л. Дичко, проявлені на естетичному та музично-стилістичному (фактурному, ладогармонічному, тембровому, динамічному) рівнях. Рассмотрена фортепианная сфера композиторского самовыражения Леси Дычко. Раскрыты мировоззренческие основы авторского мира композитора, которые определяют концептосферу ее музыкального творчества, влияют на специфику индивидуального стиля и характер фортепианного мышления. Очерчены художественные детерминанты, предпосылки, импульсы фортепианной музыки Л. Дычко; выявлена ее роль в контексте целостного творчества современного мастера. Определены программная сущность, образно-художественное содержание и жанровая специфика фортепианных произведений украинского автора. Отмечены черты синестезии, визуально-пространственных ассоциаций в фортепианных опусах Л. Дычко, проявленные на эстетическом и музыкально-стилистическом (фактурном, ладогармоническом, тембровом, динамическом) уровнях. The article is devoted to understanding the essence and specifi cs of piano music by the prominent fi gure in Ukrainian musical culture Lesia Dychko. The role of this fi eld in the context of the composer’s artistic work and development of the national musical art in the second half of the 20th – early 21st century are determined. The worldview grounds of Lesia Dychko’s author world, which defi ne the conceptual fi eld of her music, infl uence the peculiarities of individual style and character of piano thinking, are revealed. The artistic determinants, preconditions and impulses of piano works by L. Dychko, which are determined by the specifi cs of her artistic thinking, are outlined. Innovative orientation, programmatic essence, imagery-artistic and genre-style content of piano works by the Ukrainian author are covered. The signs of synesthesia, visual-spatial associations in L. Dychko’s piano opuses, which are found at aesthetic and musical-stylistic (textural, harmonious, dynamic) levels, are noted.