Перегляд за Автор "Лола, Д. А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСНОВНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ АКТИВНОГО МОВЛЕННЄВОГО СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ 2 РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Лола, Д. А.Стаття присвячена питанням розвитку словника дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІ рівня. Розвиток активного мовленнєвого словникового запасу дошкільників є важливою складовою їхнього загального розвитку і підготовки до майбутнього навчання. Наведено основні аспекти розвитку активного мовленнєвого словникового запасу дошкільників. Зазначено, що робота над активізацією словника є важливою для мовленнєвого та пізнавального розвитку дітей дошкільного віку, а також для підготовки їх до подальшого навчання в школі. Вона сприяє розвитку комунікативних навичок, збільшує словниковий запас та покращує загальний мовленнєвий розвиток дітей. The article is devoted to issues of vocabulary development of children of middle preschool age with general underdevelopment of speech of the II level. The development of active speech vocabulary of preschoolers is an important component of their general development and preparation for future education. The main aspects of the development of active speech vocabulary of preschoolers are presented. It is noted that work on the activation of the dictionary is important for the speech and cognitive development of preschool children, as well as for preparing them for further education at school. It promotes the development of communication skills, increases the vocabulary and improves the general speech development of children.
- ДокументРОЗВИТОК АКТИВНОГО МОВЛЕННЄВОГО СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ 2 РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Лола, Д. А.У публікації розглянуто методи розвитку словникового запасу дошкільників та виявлено перспективи використання цих методів дітей із загальним недорозвиненням мовлення 2 рівня. Наведено завдання корекційної освіти, які мають бути вирішені на державному рівні. Зазначено, що використання різних методів розвитку активного мовленнєвого словникового запасу дошкільників є перспективним та важливим. За його допомогою можливо дослідити функціонування та вдосконалення лексики дошкільнят. The publication discusses methods of vocabulary development preschoolers and the prospects of using these methods for children with general underdevelopment of speech level 2 were revealed. The tasks of correctional education, which should be, are given decided at the state level. It is noted that the use of various methods of active speech development vocabulary of preschoolers is promising and important. With its help, it is possible to study the functioning and improvement of the vocabulary of preschoolers.
- ДокументТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ ІІ РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Лола, Д. А.У публікації досліджено розвиток мовленнєвої активності дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІ рівня. Проаналізовано та систематизовано науково-педагогічні джерела з проблеми використання розвитку мовленнєвої активності дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІ рівня; визначено термінологічне поле дослідження розвитку мовленнєвої активності дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІ рівня (мовленнєва діяльність, мовлення, порушення мовлення); виокремлено наукове використання розвитку мовленнєвої активності дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІ рівня (об’єкт, предмет, мета дослідження). The publication investigates the development of preschool children's speech activity with generalised underdevelopment of speech of the second level. The scientific and pedagogical sources on the problem of using the development of speech activity of preschoolers with generalised underdevelopment of speech of the second level are analysed and systematised; the terminological field of research on the development of speech activity of preschoolers with generalised underdevelopment of speech of the second level (speech activity, speech, speech disorders); the scientific use of development of preschoolers' speech activity with general (object, subject, purpose of the study).