Перегляд за Автор "Ловчикова, В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГ. С. Сковорода і сучасні підходи до виховання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Ловчикова, В.; Боярська-Хоменко, А.В статті розглянуто педагогічну спадщину видатного українського просвітителя, гуманіста, філософа, письменника Г. Сковороди, який мав ідеалістичний світогляд, але у його поглядах були нотки матеріалістичних елементів. Для самого Г. Сковороди важливою була ідея «сродної праці» навчання дитини тому, для чого вона народжена, відповідно до її натури, що дозволило б організувати життя «за внутрішнім блаженним духом». The article deals with the pedagogical heritage of the outstanding Ukrainian educator, humanist, philosopher, writer H. Skovoroda, who had an idealistic worldview, but in his views there were notes of materialistic elements. For H. Skovoroda himself important was the idea of "kindred labor" of teaching a child what he was born, according to his nature, which would allow to organize life "according to inner blissful spirit".
- ДокументДОРЕЧНІСТЬ ТА ВАРІАТИВНІСТЬ ВИКЛАДАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Борисенко, К.; Племянник, Д.; Ловчикова, В.У тезах показана доречність та варіативність використання на уроках з фізики - віртуальної лабораторії PhET, в якості пояснення теоретичного матеріалу, та застосування електронного конструктору – платформи Arduino Uno разом з віртуальною лабораторією Tinkercad Circuits для викладання експерименту з фізики в закладах загальної середньої освіти. Наведено приклад реалізації цієї можливості при проведенні урока з фізики в восьмому класі за темою: «Електричний опір. Закон Ома». The theses show the appropriateness and variability of using the PhET virtual laboratory in physics lessons as an explanation of theoretical material, and the use of an electronic constructor - the Arduino Uno platform together with the Tinkercad Circuits virtual laboratory for teaching physics experiments in general secondary education institutions.
- ДокументЕТАПИ СТВОРЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ ДО РОЗДІЛУ «РУХ І ВЗАЄМОДІЯ» У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Ловчикова, В.; Масич, В.Розробка методичного забезпечення з фізики для проведення лабораторних робіт у дистанційній формі є важливою задачею, особливо в базовій школі. Відповідно до розділу «Рух і взаємодія. Закони збереження», ця робота передбачає вивчення основних законів руху та взаємодії тіл, а також законів збереження кількості руху, механічної енергії й імпульсу. Таке методичне забезпечення покликане створити можливості для здобувачів освіти вивчати фізичні закони, виконувати відповідні лабораторні роботи, навіть у віддаленому режимі. The development of methodological support in physics for laboratory work in remote form is an important task, especially in basic school. According to the section “Movement and interaction. Laws of conservation", this work involves the study of the basic laws of movement and interaction of bodies, as well as the laws of conservation of the amount of movement, mechanical energy and momentum. Such methodical support is designed to create opportunities for students to study physical laws, perform appropriate laboratory work, even remotely.
- ДокументСУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Юрченко, О.; Племянник, Д.; Ловчикова, В.В роботі розглянуто передумови щодо інтенсивної зміни в технологіях викладання стосовно подій останніх років, які прискорили впровадження новітніх наробок у навчанні з залученням мережевих технологій, що були відомі та впроваджені тільки у де-яких навчальних закладах у світі. Представлені ключові засоби застосувань, що пожвавлюють навчальний процес та заохочують до навчання. Розглянуто де-які ресурси у допомогу вчителям фізики та інших природничих напрямків. The paper considers the prerequisites for intensive changes in teaching technologies in relation to the events of recent years, which have accelerated the introduction of the latest developments in teaching with the use of network technologies, which were known and implemented only in some educational institutions in the world. The key applications that revitalise the learning process and encourage learning are presented. Some resources to help teachers of physics and other natural sciences are considered.