Перегляд за Автор "Лобанова, В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументУПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ МАРІЇ МОНТЕССОРІ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС РОБОТИ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Лобанова, В.; Холтобіна, О.; Алієв, Х.У статті проаналізовано формування сенсорно-пізнавальної активності малюків, що є важливим елементом їх здоров’я та розвитку. Відповідно до наукових досліджень діти, які мають можливість отримувати різноманітні сенсорні враження та розвивати когнітивні процеси, надалі мають більшу відповідальність у процесі навчання, здатність до саморегулювання. Одним з ефективних методів сенсорного виховання є музична терапія. Музика має великий вплив на розвиток дитини, сприяє розвитку її емоцій, чуттєвого сприйняття моторики. Музичні заняття можуть бути корисними для дітей з порушеннями розвитку, а також попередити дислексію та дисграфію. Констатовано, що Марія Монтессорі створила унікальні навчальні матеріали, спрямовані на розвиток сенсорних навичок, які представлені для стимуляції різних аналізаторів: зоровий, слуховий, дотиковий, вправи на відчуття різних текстур, форм і розмірів. The article analyzes the formation of sensory-cognitive activity of toddlers, which is an important element of their health and development. According to scientific research, children who have the opportunity to receive various sensory impressions and develop cognitive processes, in the future have greater responsibility in the learning process, the ability to self-regulate. One of the effective methods of sensory education is music therapy. Music has a great influence on the development of a child, contributes to the development of his emotions, sensory perception of motor skills. Music classes can be useful for children with developmental disorders, as well as prevent dyslexia and dysgraphia. It is stated that Maria Montessori created unique educational materials aimed at the development of sensory skills, which are presented to stimulate various analyzers: visual, auditory, tactile, exercises for sensing different textures, shapes and sizes.